Lilypie Second Birthday tickers

Tuesday, December 11, 2007

Still kat Kuching...

Cakk!! aku memang amik own sweet time nak update blog nih.. kalu time rajin, memang berduyun2 ler new posts... tapi datang time malas, hehehe... sendiri paham ler.. tu tak campur time bz yang mengalahkan bz PM...

Ni aku nak sambung citer aku kat Kuching bulan lepas... 2 hari 2 malam jerk aku kat sana.. tak sempat nak gi memana pun kecuali ke wedding Bibi dan kawasan sekitar umah Ashrina jerk... memang tak larat pun nak gi memana... lepak umah lagi best kan.. hari Ahad tuh kitaorang tetap bangun pagi sebab memang konsep majlis kawin kat Kuching ni, kenduri start around 10am... dah siap2, aku ngan Ash ngan Aie gerak ler pegi umah Dibah dulu... ari ni car pooling... singgah Kuching amik hand bouquet pengantin, pastu terus pecut gi umah Bibi kat Batu Kawa... ingatkan dah lambat, tapi tak rupanya... kitaorang yang tunggu pengantin bersiap.. ok lah.. better dat way kan... dah setel sumer, kitaorang berarak ler gi Dewan Silat tempat bersanding... dekat jer ngan umah Bibi... masuk dewan, pengantin bersanding, kitaorang apa lagi.. makan ler.. except for Ashrina sebab kali ni turn dia lak jadi pengapit... 3 wedding aku pegi kat Kuching tahun ni, yang kali ke-3 ni baru aku berpeluang nak makan sebagai tetamu.. hehehehe... Seat tak jadi masalah sebab Izaa & family dah sampai dulu... so dah booking ler... borak2 sambil tengok pengantin and of coourse sambil makan gak.. lapar lerr.. pagi tadi bangun tak bekpes...

dah abis makan, guest lain dah beransur balik, pengantin gi salam kat pintu masuk... dah setel sumer tuh baru ler pengantin dapat makan.. sian dorang... kitaorang tunggu untuk sesi amik gambar beramai2 ler... ok ler, tahun ni at least banyak gak gambar kitaorang together... cukup korum lerr.... pastu kitaorang gerak balik.. panas dah kat luar tuh... antar Dibah balik umah dia then back to Ash's... lepak depan TV while resting... sempat terlelap lagi tuh... biasa ler... ada peluang jerk tido lah kan... flight petang ni kul 8pm, since airport Kuching tak ler sejauh KL-LCCT, dalam kul 640pm gerak gi airport, tunggu Aie balik main bola.. dah lambat sebenarnya nih tapi takper, driver keta ari ni bawak cam F1... hehehe... just in time kitaorang sampai kat airport... dah check in sumer, aku, Ash & Aie gi lepak kat Starbucks... jangan terkejut ok, kat Kuching dah ada Starbucks skang... walaupun cuma kat airport okey... hehehe... dah berkembang pesat skang tempat nih...

so tu jerk kisah 2 hari aku kat Kuching... trip yang paling singkat aku penah wat untuk Kuching... penat tapi takpe, demi kengkawan tersayang... nanti masa majlis kat belah Zamri, aku takleh pegi sebab keja & tak dapat cuti.. so aku takleh nak join dorang ni sumer road trip to Kelate... rugi nyer rasa kan... mmmmm....

Raja sehari bersanding...


sesi bergambar ramai2... aku memang paling suka part ni ler... hehehe


pengantin baru dapat makan bila majlis betul2 abis... sian dorang nih...


0 Buzz In !: