Lilypie Second Birthday tickers

Tuesday, December 11, 2007

Sound of Music...

hari Ahad lepas masa duk santai2 sambil tekan2 remote Astro, tertekan HBO... eh, ada all-time faveret movie aku... 'The Sound of Music'... aku tau, citer nih citer lama, tahun 1965 nyer movie... tak kisah ler janji aku suka kan... mak aku ler ajar aku tengok citer ni masa kecik dulu... dah aku terikut.. tengok berpuluh2 kali pun aku tak bosan langsung... ntah naper, agak nyer sebab musical theme kot... so since dah tekan kan, tengok lah lagi untuk kali yang aku pun tak ingat dah berapa.... layan dari mula sampai kuar words -The End- tuh... ish.. ish.. dah tergendala plan asal aku.... planning asal nak tido jerk petang tuh... hahaha... as usual, aku memang akan tido kalu ada kelapangan... bagus apa, daripada gi kuar melepak tak tentu pasal.. sambil tuh merehatkan badan... hahahaha

kesimpulan aku kat sini, aku suka sangat movie nih... memang takkan luput dari ingatan ler.. siap ada OST CD tuh... and memang akan terus tengok gak kalu ada peluang.... ni keturunan kot.. menurut orang yang meng'introduce' citer ni kat aku, [merangkap mak aku ler nih...] masa dia memuda belia dulu, citer ni kuar panggung, dia ngan auntie aku gi tengok kat cinema berkali2 gak.... skang dah kena kat aku lerr.... hahahaha.... layaannnn!!!!!

0 Buzz In !: