Thursday, December 06, 2007

Basah d whole day...

Errrkkk... pagi tadi bila alarm, aku bunyik, badan aku susah sangat nak bangun daripada katil tuh.... sebabnya, rasa best sangat duk bawah selimut tu... satu lagi sebab, aku tengok cuaca kat luar sangat lah mendung ... kan ke best kalu ari ni Ahad... memang aku sambung balik jerk tido aku tuh...

so kesimpulannya, aku juz nak bagitau hari hujan non stop langsung dari aku celik mata sampai lah aku nak tido balik malam nih... hari Khamis yang basah.. takper, rahmat Allah nih...

0 Buzz In !: