Lilypie Second Birthday tickers

Thursday, December 06, 2007

Siapa erk?...

Hehehehe... aku nak update sebenarnya malam nih tapi bila mata duk layan CSI dari kul 10pm - 12am kat AXN, terus ilang konsentrasi... hahaha.. aku lagi berminat nak berforensik jerk... tapi takper, janji ada update kan walau pun skit & sekangkang semut pun.....

last month aku ada pegi wedding one of my closest friend ... kan ke aku penah bagitau aku ni ada beberapa orang kawan rapat tapi lain2 group... so group yang ni ada 5 orang termasuk aku lerr.... sapa gerangan yang bertuah dapat kawin sebelum umur cecah 30 tahun tuh?? aku letak sekeping dulu gambar... citer selanjut nyer aku sambung nanti2... malam ni idea kreatif tak kuar.. kang citer tu mendatar jerk, bosan laks.....

so, next episode.. or after the next episode.. or next2 ep.. or bila2 nyer lah.. tapi aku janji aku akan citer.... in d meantime, peratikan dulu ler gambar nih yerkkk.....

sapa yang jadi pengantin pompuan bulan lepas nih? ni kira teaser lah...
jawapan nyer, kita sambung selepas ini!!



0 Buzz In !: