Thursday, December 06, 2007

Mi Sedap yang sedap!...

Abis keja tadi aku terus balik umah.. dalam hati ni nak cepat jer sampai umah... jalan jem lah pulak.. eee.. asal hujan jer jem... asal hujan jem... aku sampai gak umah setelah sejam dalam keta, yang biasanya amik masa 20 minit jer sebenarnya... lepak lah dulu, tengok TV.. ntah citer apa... adik aku pasang, aku join jerk.. tak focus pun...

Tetiba perut aku rasa lapar, so g tukar baju jap pastu masuk dapur cari apa yang ada... nak masak, takat aku sorang jerk makan membazir jerk... pusing keliling aku teringat aku ada beli instant mee... Mi Goreng Sedap... mmm... nyum! nyum! apa lagi, masak ler... aku baru jerk kenal mee brand nih.. padahal dah tgk iklan kat TV banyak kali sangat & dah lama sangat sebenarnya... ni masa aku gi Kuching ari tuh lah, Ash & Aie masakkan untuk aku, kitaorang supper kat umah... kalah Indo Mee... hehehehe.... korang pun patut cuba gak ler... boleh ler alas perut time2 lapar & sesak... hahahahaha.... Selamat makan!!

0 Buzz In !: