Lilypie Second Birthday tickers

Sunday, December 09, 2007

Selera punya pasal...

Pagi tadi aku bangun dengan rasa fresh nyer.. sebab semalam aku masuk tidur kul 10pm... sangat awal ok... Semalam aku selsema, badan tak berapa sedap ler.. so pas makan ubat, dah mamai... apa lagi, tidur lerr... agak nyer cukup tidur kot.. so ari ni, Ahad tapi aku bangun awal...

Celik jer mata tadi tetiba rasa cam nak makan donut .. nyum! nyum! sebenarnya dari last 2 weeks lagi aku duk rasa nak makan nih, tapi tak berkesempatan nak pegi jerk... [Enon, blog ko sebenarnya menambahkan lagi keinginan aku...] kenkadang dah lalu tapi bila pikir balik time lunch mesti panjang giler beratur terus terbantut keinginan tuh...

So dengan semangatnya pagi ni aku g mandi & siap2.. ingat kalu pegi awal maybe orang tak ramai kot.. lagipun boleh ler bagi parents aku rasa gak donut tuh... tengah pikir2 nak g J.Co Donut ker, Big Apple Donut?? Rasa lebih kurang jerk dua2 nih... ingat g J.Co ler... aku kuar umah kul 945am.. sampai sana kul 10.10am... Mak oii!! Dah panjang barisan?? eeee... dorang nih tak reti duk umah ker pepagi Ahad nih?? kedai baru bukak 10 minit, barisan dah panjang camni.... eeeeeee...... malasnyer, tapi sebab dah sampai, beratur jer lah.. kang selagi tak dapt, selagi tu duk teringat2... dah ler dari ari tuh aku nak rasa yang 'Heaven Berry' tuh... penatnyer, dah ler perut kosong, lembik jer rasa time beratur nih...

Finally, after 50 minutes of queuing [siyes... aku tak tipu, kul 11am baru aku dapat pilih donut aku...], sampai turn aku... aku dah abis pikir, dah beratur lama2 takkan nak beli seketul dua jer kan... ok ler, aku beli yg Glazzy tu setengah dozen, pastu 1 dozen lagi campur ler.. yang paling penting aku dapat gak 'Heaven Berry' nih... sedap gak.. kena ler ngan tekak aku nih... dah bayar semua, balik ler... ish.. ish.. selera makan nyer pasal, sanggup nih beratur n pegi jauh2 juz nak dapatkan donuts nih... kelakar pun ada gak...

Alhamdulillah, aku tak membazir rupanya, dah tinggal lagi 4 ketul jerk sampai ke petang nih.. mmm.. by night habis ler sumer tuh.... ok dah, aku takkan craving for donuts untuk beberapa minggu nih.. hehehe.. nak cakap bulan tak berani sebab selera makan aku nih unpredictable... hahahahaha....

0 Buzz In !: