Sunday, December 16, 2007

Banjir lagi lerr....

Aku tengok berita kul 8pm tadi.... kawasan Pantai Timur banjir lagi ler... camner aku nak balik sana hari raya haji nanti erk?? mmmm.... mintak2 lah dah surut skit.. kalu tak memang kena kuarkan jet ski aku ler plak... eh?? aku mana ada jet ski?? yang mainan punya mampu lah beli... hahahaha apa yang aku merepek nih daa?? aku ingat sebab tengah pikir camner nak harung banjir kat sana kang... umah atuk aku memang tak penah kena banjir ler sebab kawasan tinggi, tapi perjalanan nak ke sana dari KL nih yang wat aku pikir2 nih..... Insyaallah, kita tawakal jerk lahpada Allah... lagi pun demi wedding adik tersayang, takper lah redah skit2... dah nak dijadikan citer lak tunang dia orang made in Kelate gak, walaupun menetap kat Shah Alam kan....
.

0 Buzz In !: