Lilypie Second Birthday tickers

Wednesday, December 12, 2007

Banjir...

Aiyak... pepagi tadi aku call Ash & gang.. dorang naik 'belon' pagi tadi untuk datang KL.... sebab nak gi 'pengilan' Bibi kat Kelantan esok... belah Zamri plak ler kan... aku dah sah2 takleh pegi sama... asal nyer aku patut ada event kat Penang 16hb nih, tapi postpone pegi ke 26hb Jan 2008 lak.... Dah jadi tahun depan nyer citer... so technically I'm free to go tapi cuti tak approved puleks... sebab next week aku akan amik cuti gak masa raya haji, nak sambut adik ipar kan... redha jerk lah.... gila ker nak mintak cuti banyak kali?? ada kena baling ngan form cuti tuh... hehehehe

aku dah siap call dorang, dah bagi pesanan macam2 dah.. have a safe trip... enjoy your trip... have fun kat sana + sumer msg2 yang berkenaan ler... sebab cam sedih takleh nak join... sebab complete gak nih, yang nak pegi nih Ashrina, Aie, Dibah, Diman, Izaa & Abg Zaryn... tapi kalu aku join gak dah sah2 aku akan jadi tiang lampu plak sebab memasing ngan suami kan.. aku?? errkkk... mana 'suami' aku erk?? jap... nak gi cari la nih.. kejapp!!!! kejaapppppp!!!!! hahahaha.....

dalam kul 12 tengahari tadi, Ashrina call aku balik... dia kata "mek urang sik jadi pegi Kelantan!" ... aik?? naper laks?? rupanya dorang dah sampai tol Karak, orang2 yang berkenaan suruh patah balik bila dorang bagitau nak gi Kelantan... sebab apa bagitau? sebab dorang tanya nak pegi mana... rupanya jalan kat area Gua Musang & yang menghala ke Kelantan tuh kebanyakannya sumer dah tutup sebab air naik... dalam erti kata lain, BANJIR!! Lerrrr..... camner tuh? so dorang sumer patah balik KL, kira tukar plan ler... lepak KL sampai Ahad nih.... Banjir?? Erkk... mintak2 ler tak lama... sebab kalu tak camner aku nak balik Kelantan minggu depan? Adik aku nak nikah raya haji nih... hehehehe.... ada naik jet ski balik sana kang... takleh imagine nih, naik jet ski sepanjang2 perjalanan.. kewl!! bila Ashrina bagitau tu, aku terus teringat balik kisah aku terkandas tengah jalan kat Gua Musang gak ler dulu... time nak balik raya tapi takleh lalu sebab banjir & jalan tutup.... tidak!! tidak!! aku taknak kejadian tuh berulang balik... No! No! No!

so skang kesimpulannya, sumer takleh nak pegi tengok Bibi kat sana... Bibi sendiri pun taktau lepas ke tak sebab nak bertolak ke Kelantan naik bas dari Johor... ada jalan lain ker nak gi Kelate erk??? errrr... cakap pasal banjir nih, aku tetiba rasa ngantuk lak.. tambah ngan sejuk nih kan... dah lah, katil aku dah panggil suh temankan dia tido.. hehehehe... selimut pun panggil gak... aku gi tido dulu erk.. kang kecik ati katil aku tuh... Tido! Tido! ZZZZzzzzzzzz..........................

.

0 Buzz In !: