Tuesday, December 11, 2007

Konsert amal...

aku baru perasan benda nih semalam masa tengok TV.. eh, semalam aku tengok citer apa erk?? bukan semalam, hari Ahad lepas.. [nampak sangat hari Ahad lepas memang duk depan TV jerk aku nih...] ada konsert amal kat ngan area umah aku nih... tema dia Konsert Amal Parlimen Selayang.... apa yang wat aku agak musykil nih, camner bleh ada idea nak wat konsert amal melibatkan bebudak AF kat kawasan selayang jaya tuh?? kawasan tuh konpem majoriti cha alip nun ya.... satu lagi sebab, naper diaorang wat weekdays?? ada ker yang nak pegi tuh nanti?? aku lak yang pening2 nak pikir kan? hehehehehe.. lantak ler kan dorang nak wat bila pun... bukannya wat depan umah aku... hahahahahah

mari lah beramai2 beramal... ada mawi tuh.... hahahahaha
ntah yer ker tak datang tuh....

lagi satu yang paling utama aku musykil nih.... naper aku tak penah tau yang ahli parlimen selayang ni Dato' Sri Chan Kong Choy?? siyes aku tak penah tau... aku cuma kenal dia as menteri pengangkutan jerk... ish.. ish.. nampak sangat aku tak prihatin nih... ker ni akibat tak pegi daftar as pengundi lagi?? aiyak!! terbocor rahsia besar aku.. hahahahaha.. yer.. yer.. nanti aku gi daftar ler... nak pegi la nih.... eeeeeeeeee........

0 Buzz In !: