Lilypie Second Birthday tickers

Sunday, December 30, 2007

Lepak di petang Sabtu...

Semalam pas abis keja [yerrr... aku keja ari Sabtu ok!! eeeeee.....], aku tak rasa cam nak balik umah terus.. so ingat nak gi melawat kawan ler yang boleh dibawak berbincang... alaa, bukan jauh pun.. umah Enon jer... dah lama tak berborak... dah ngan kepala yang berserabut ngan macam2 masalah nih... ingat nak gi lunch dulu tapi otak aku blank, taktau nak makan apa.... banyak sangat keinginan nak makan itu ini... [nafsu makan aku takleh layan sangat, sumer nak... hehehe] padahal perut lapar banget nih... sudah nyer sampai ke umah dia aku taktau nak makan apa... last2, order Domino's jerk sebab dah malas sangat nak kuar balik... cam best duk dalam umah tuh... dia sorang kan, so kitaorang borak sambil layan TV... dalam kul 3pm, delivery man sampai, kitaorang makan lerr.. memasing dah lapar kan... late lunch tuh... sedap gak pizza2 ni kan? nyum.. nyum..

Sambil2 tu layan gak TV... Astro ada problem skit, so kitaorang bukak ler channel2 yang tak berbayar nih... tekan2 takde yang menarik, so layan jer lah apa2 citer yang ada... tertengok ler citer kat RTM1, tajuk dia 'Radio GaGa'... pelakon2 Diana Rafar, Zach XFactor, Ezany, Maria Farida + sapa tah lagi.. memula tgk tu memang dah tau citer ni kurang menarik tapi sebabkan nak tau sapa penulis skrip, sapa director & sapa penerbit citer yang agak 'kurang cerdik' nih, kitaorang tengok gak.... hahahahaha.. ingatkan dah nak masuk tahun 2008 nih takde dah citer2 yang seangkatan camni tapi kitaorang silap... ada lagi rupanya... aiyaaakkkk... taktau ler nak describe citer nih camner, tapi memang sepanjang2 citer kitaorang gelak jerk.... konon2 company satu ni nak cipta krim anti virus.. krim ok, untuk disapukan pada computer parts yang terkena virus tuh... hehehehe.. very funny... sapu krim kat screen, terus ilang virus pada laptop tuh... adui lah... pastu disebabkan kehadiran berjuta2 elektronano dalam krim tuh, dia boleh wat mp3 player yang dah terkena krim tuh jadi alat nak dengar apa yang ada dalam hati & kepala orang lain.. boleh dengar apa yang binatang kata... bak kata kucing dalam citer tu, "kucing mana pandai menipu!" hehehehe.. aku taktau ler fact ker tak kucing tak pandai menipu... hahahahaha... memang kelakar bangat lerrr.... script writer aku tak kenal, pengarah plak orang yang sama ngan tulis skrip... kira one man show ler nih kot... hehehehe... camner citer camni boleh terlepas untuk tayangan, aku pun taktau... tapi apa yang konpem, aku ngan Enon penat gelak petang semalam.... adui lah.... kelakar bukan sebab citer tu kelakar, tapi sebab jalan citer tuh....

pas setel makan & gelak2, kuar jap ler cari makanan ikan kat kedai yang berdekatan... aku ingat kalu kitaorang ada 'mp3 player' yang macam dalam citer tuh, mesti sakit telinga dah dengar ikan2 Enon tu sumpah seranah sebab lapar.... hehehe.... aku lepak sana sampai kul 730pm jerk.. pastu balik umah ler... nak makan nasi air a.k.a nasi bubur yang mak aku masak... sedap tu.. lama dah tak makan.. terbayang2 dah kat mata nih.. hehehehe... tu ler aktiviti petang sabtu aku... kang duk sensorang, tambah stress ngan masalah yang sedia ada dalam paler otak aku nih.. nak tenangkan pikiran dulu.... chiow!!

.

0 Buzz In !: