Lilypie Second Birthday tickers

Monday, December 31, 2007

Oligo Coco...

Hehehe... dah bukak topik drinks plak dah... sajer jer... nak citer pasal Oligo Coco nih... jingles dia memang catchy, rasanyer kalu masuk carta lagu2 iklan, mesti top 10 lah yang nih... boleh wat jadi lagu sampingan kalu tengah2 bosan tuh...

Kisah nyer ari tu aku ngan adik aku dalam keta sama ler.. kuar ler kat radio iklan Oligo Coco nih.. so adik aku gelak... aku ngan blur nyer tanya ler naper? dia kata taktau ler orang yang invent brand nih realise ker tak... aku tak dapat tangkap gak lagi... pastu dia kata lagi, ingat tak apa yang kita belajar dalam Chemistry dulu? Oligo ni prefix untuk sikit.. dalam erti kata lain, oligo ni maknanya few, sikit etc... a ah kan? aku lupa betul ler... so kalu kita translate brand nih, jadi nyer 'koko sikit'... hahahahaha... ntah ler company yang kuarkan produk ni sedar ker tak... mmm... ntah camner rasa drinks nih pun taktau gak ... aku carik kat kedai runcit ari tu takde... kat kedai2 besar jer kot... tak pun salesperson dia tak sampai lagi kat kedai runcit yang aku pegi ari tuh... hehehehe... aku tak focus lak apa lirik jingles brand ni.. kalu dia ada kata yang opposite jer dari maksud nama sendiri, mmmm... sendiri mau ingat ler... hahahahah

.

0 Buzz In !: