Lilypie Second Birthday tickers

Friday, October 26, 2007

Rombongan ke Setapak....

Citer nih dah lama, sebelum Raya lagi tapi tu lah... disebabkan sejak kebelakangan nih memang tahap kemalasan yang terlampau nak update blog, terus terbengkalai citer nih.. hehehe

kalu tak silap aku ler, 4-5 hari sebelum raya, Nenie nak gi menjenguk Cheq yang dah balik daripada cuti pantang dia... since Nenie nak pegi, dia ajak Enon sekali.. Aku pun join gak ler sebab memang tak gi tengok langsung lagi baby baru Cheq nih... Masa dia bersalin ari tuh, tak sempat jumpa sebab hal2 yang tak dapat nak di elakkan....

so untuk taknak menyusahkan & mengacau tuan rumah [kitaorang memang baik ati okay!], kitaorang pakat ler nak pegi umah Cheq lepas pada waktu berbuka... dalam kul 800 - 830pm camtu ler sampai umah dia... memula Nenie sampai, pastu aku & last sekali orang 'jauh', cik Enon kita.. hehehe... ok ler kan, takde la tuan umah susah2 nak prepare juadah berbuka.... sumer dah makan kat tempat lain kan...

Sian baby Cheq [ampun!! aku lupa nama anak ke-2 Cheq nih...]... demam dia... Cheq pun dah amik cuti 2-3 hari lepas nak jaga anak2 dia nih.. Alhamdulillah! Ciri2 ibubapa mithali ada kat dorang nih... hehehe... sesambil jenguk baby, kitaorang jenguk gak ler anak sulung Cheq, Husna nih.. mak aiihh... dah besar sangat dia nih.. last aku jumpa bulan 3, masa bday Enon [lamanya aku tak jumpa ko Cheq... ampun skali lagik!!].. sekali tengok 6 bulan selepas, wow!! amat sihat... pandai Cheq membesarkan Husna nih.. hehehe

Duk ler kat umah Cheq dalam sejam lebih.. taknak ler duk lama2.. esok keja, lagi pun tuan umah dah bagi jelingan manja sambil tengok jam... hahahahaha... takde lah, nanti2 ler, weekends boleh ler lepak lama sikit kan... ko bagi ker tak bagi, aku tetap akan pegi umah ko ngan Board Of Directors [ahli seumur hidup!] nih... pedulikk!!!

Baby Cheq yang dah lepas 3 bulan baru aku dapat jumpa... pastu aku boleh tak ingat nama plak... aiyak!! Ampun Cheq....


















Ni lak Husna, anak sulung Cheq yang pada aku cukup
'meriah' proses tumbesaran dia.. tapi kan, naper dia ada
iras-iras Enon skit erk? hehehehee

6 Buzz In !:

enonz said...

apa? iras aku??? haaa??? apa??? whattt???


kui3

Anonymous said...

betul la wan... tgk gambo tuh...! enon x caya plak.. hahahaaa.. bertuah cheq!! :-)) [apakah significant nyer.. huahuahuaaa]

WaNz said...

hahaha... betul Non.. cuba ko letak gambar ko masa kecik yg ko selau guna kat blog ko tuh tepi gambar dak Husna nih.... konpemm!!! hehehe

aini said...

tidakkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



~~semput napas dh aku. to be continued upon request! huhu

aini said...

memandai2 je nenie nih.
husna tu pun besau dia dah...
yang tu x mo la dia caya?

cet!

WaNz said...

aku takde gambar tu lah enon.. ko sumbangkan ler gmbr nenie pangku Husna tuh... ada dlm phone ko tak?