Wednesday, October 17, 2007

Anak Sapa ler nih? ....

Gambar nih aku amik masa aku gi beraya kat umah member aku ari tu... Ni bebudak lepak2 kat kawasan umah tuh... kecik lagi, agaknyer yang paling besar pun umur 13 tahun kot.. yang lelain tu dalam lingkungan 9-12 tahun... dorang elok jer main ngan motor kat tengah2 jalan raya kat situ... memang ler lengang tapi kalu tetiba ada keta yang ilang akal, bawak pecut kat situ, dah jadi hal.. ish.. ish.. naper ler parents dorang nih bagi jerk dorang guna motor nih... naik reramai, pastu siap ada yang duk menolak lagi kat belakang tuh... mmm... naper ler selalu nak tunggu jadi tragedi baru nak nyesal, baru nak larang? mmmm....

0 Buzz In !: