Lilypie Second Birthday tickers

Thursday, October 04, 2007

Dah berjangkit - sindrom 'Upin & Ipin'...

Kejadian nih pun berlaku masa kat umah G-Han semalam... dah lepas berbuka [aku still tak citer lagi kisah berbuka tu kan? nanti lah!!] kitaorang bermalas-malasan ler kat living room tuh sambil tgk TV... pastu G-Han suruh tgk gak citer kartun faveret dia skang, "Upin & Ipin" .. alah, yang tengah tunjuk kat TV9 tiap hari Sabtu ngan Ahad sepanjang bulan Ramadhan nih.. sebenarnya bukan takleh tgk pun kat blog dia, tapi malas nak bukak.. ni sebab tuan umah dah bukak, layan jer lah...

Citer nih pasal cucu-cucu yang duk kat umah opah & menjalani kehidupan seharian yang kelakar [aku taktau mana pegi mak bapak bebudak nih...tak penah kuar lagi]... alahai, comel nyer bebudak nih.. kelakar sih... citer dia pendek2 jer... dalam 5 minit per episode, tapi cute giler... bangga aku Mesia ada kartun sendiri camni... cantik karikatur dia.. kemas sangat.. terkekek2 kitaorang gelak kat living room tuh... memang patut orang suka... sebab cam idup sangat.. aku ngan Enon pun macam dah tersuka laks... hehehe... aku respek ler... maybe kali ni pendek2 sebab test market... pasni rasanya kalu panjangkan elok gak... memang orang akan tengok ler.. hehehe... aahh, sudah! kitaorang pun dah berjangkit penyakit G-Han.. penyakit "Upin & Ipin" [betul.. betul.. -cakap ala2 Ipin....] .... memang ada kelass!!

2 Buzz In !:

enonz said...

ayammmm...???waaaaaa...bestnyeeee

tgk?? semalam dok ulang2 je cite si upin ipin ni aku pon teringin lak nak makan ayam gorenngggg,...cis! kalu tak, aku mana nak makan ayam pon?

hahahhaha

*pitenah terang-terangan ke atas diri sendiri*

~~~lalalalallala

Anonymous said...

see.. see.. i told u ols already... kan dah jangkit... bagus bagus bagus...

betul la kata pepatah melayu lama... "tak kenal maka tak cinta"... bila dah jatuh cinta "cinta itu buta"... paler botak n ada toncit pun still kata cute jugak... ekekeke...