Lilypie Second Birthday tickers

Friday, October 12, 2007

'Solar Halo' ...

Tengahari tadi [kalu ikut post date ni, semalam lerr...] masa aku dalam satu shopping complex kt KL nih, aku dapat MMS... adik aku yang keja kt KK tu antar gambar ni....


soklan dia tanya aku, "kat KL ada nampak matahari camni ker ari nih?"

aku masa tuh kat dalam bangunan, so takleh nak reply... so aku kuar, cari sumber cahaya... tgk ke atas, tak nampak matahari kat mana.... tau2 rasa panas jerk... silau sangat nak tgk mana lokasi matahari masa tuh...

rupanya, dalam Buletin Utama ada tunjuk... kat KK ari nih matahari nampak rendah giler, macam betul2 atas bumbung umah jerk... [ayah aku citer, aku kuar masa berita tuh...] pastu ada lingkungan keliling matahari tuh... aku check kat internet, dorang panggil 'Solar Halo' ataupun 'Miracle of the Sun'.... yer lah tuh.. patut ler adik aku tanya, rupanya kat KK jer nampak nih kot... satu lagi Kebesaran & Kuasa ALLAH... aku tak surf lagi apa punca jadi camni... nak kena cari bahan bacaan lagi nih...

0 Buzz In !: