Wednesday, October 10, 2007

Dapat present...

Semalam masa kat opis, tengah busy siapkan tugasan2 yang perlu sebelum cuti raya nih kan... tetiba ada lak courier tekan doorbell, antar satu package untuk aku ... jeng.. jeng... sapa?? eh.. got present for me lah... ada beg dalam kotak tuh... Lerrr... aku lupa... ari tu ada orang call bagitau aku menang beg ni untuk satu contest aku masuk, suka-suka jerk... lama dah... ada 3-4 bulan lepas kot...



dapat beg Harry Potter nih... untuk laptop kot sebab cam ada compartment dalam nih.. alah, benda free, amik jerk... Rezeki kan!! alah, sukati aku ler nak letak apa pun dalam ni kan... hehehehe....

1 Buzz In !:

d.o.o.g.i.e said...

dpt satu je ke?? ehe.. alamakkk baru teringat.. buku nko la wann hehe ampunnn!!