Lilypie Second Birthday tickers

Wednesday, October 03, 2007

Panggilan tugas...

Hehehe... sajer nak share... semalam 1st time aku berbuka kat ofis jer untuk tahun nih.. ker untuk 2 tahun nih? eh.. aku penah ke berbuka kat opis sebelum nih? hehehe... ntah, aku pun tak ingat....

takde, bukannya apa.... memang petang semalam aku dah standby kan waktu petang aku tuh untuk urusan keja... sebab boss aku ada urgent meeting malam tadi... so aku kenalah prepare kan paperwork skit untuk meeting tuh... buat punya buat... sedar2 lagi 20 minit jer nak masuk waktu berbuka.... mmm.... mana sempat nak balik dah kan... nasib baik ler ada kedai makan kat bawah opis aku nih... so aku ngan colleague aku sorang tuh g ler beli makanan skit... nasib baik gak ler aku ni jenis kalu berbuka memang takyah banyak jenis juadah... so memang takde hal ler kalu berbuka ngan satu jenis makanan jerk... ngan air.. cukup dah.. memang Alhamdulillah dah.... hehehe.... semalam makan ler keuy tiaw ladna & air teh 'o' ais.....

abis makan, setelkan apa yang patut... kemas2... pastu balik umah ler.... aku tak tau ler penat ker apa.... pas mandi, aku terus lelap... ngantuk dah.....

2 Buzz In !:

Anonymous said...

bakal pekerja cemerlang, gemilang n terbilang... idup wan...

WaNz said...

I know.... [ngan muka separa riak!]

hehehehehehe