Lilypie Second Birthday tickers

Friday, August 03, 2007

Bz nyer minggu nih....

Yowzzaa!! tak sempat aku nak updates kat sini... bz sangat minggu nih...cam ada jer keja yang tak abis2.. hehehe... by d time sampai umah dah ngantuk, tak de masa dah nak online...tido gak yang paling best!!

tadi sempat gak layan HBO ngan parents aku... balik keja, mandi & makan, terus lepak depan TV sebab rasanya membazir jerk bayar ASTRO bulan2 tapi tak tengok... wat duit atas angin jerk dorang tuh... tapi kalu takde, cam bosan lak TV tuh... takper lah....

back to d story, aku layan lah citer "Just Like Heaven"... Reese Witherspoon main cast dia... actually citer nih aku dah tgk kat panggung 2 tahun lepas... asalnya boleh tertengok citer nih dulu sebab aku g Kuching masa tu, so malam aku , Ash & Aie takde xtvt lain... layan ler movies kan... siang aku tgk harry porter, malam lak aku tengok citer nih lah... tapi bila dah tgk, rasa cam puas ati.. aku suka citer nih.. suka sangat... jarang aku nih boleh suka satu2 movie tapi yang ni best... hehehe....

sebab tu bila HBO dah kuar citer nih 2, 3 bulan lepas, 1st show dia aku tunggu depan TV... nak tgk lagi... puas ati aku masa tuh... pas tu malam tadi, aku tekan2 remote astro tuh, tetiba kuar citer nih... dah terlekat depan TV lagi... aku ingat aku dah tengok citer nih 5-6 kali dah.. tak bosan2 gak... nak kena beli DVD untuk koleksi nih.. hehehe...giler ker aku sebab suka sangat ngan citer nih? alah, lantak lah... bukan aku kacau orang pun kan... mata aku, sukati ler nak tgk citer apa pun kan.. hehehe

0 Buzz In !: