Lilypie Second Birthday tickers

Sunday, August 12, 2007

'Lelaki ini' by .......

Skang aku suka satu lagu nih, dah kerap gak main kat ERA... latest single daripada Anuar Zain... 'Lelaki Ini'..... intro lagu nih ala2 okestra... aku suka.. aku suka intro dia... pastu muzik dia... aku concentrate kat dua elemen nih jer... hari ni baru aku teringat selama aku dengar lagu ni, aku tak pay attention pun kat lirik dia.. ni baru nak paham ler lagu ni pasal apa.. gitu ler aku... kalu dah suka ngan muzik dalam lagu tu, aku akan lupa nak paham lirik dia..

LELAKI INI

Kasih, kenanganku
Ingatkah saat saat dulu
Kasih, apakah dirimu
Merasakan semua itu

Kemanapun langkahku pergi
Ku masih melihat bayanganmu cintaku
Dan kemanapun arah anginku berlari
Hati ini masih kau miliki
Chorus:
Lelaki ini yang selalu mencintamu
Selalu, tanpa ragu
Lelaki ini yang selalu memuja
Hanya dirimu
Yang bertakhta dalam sanubariku
Sanubari ku
Aku yang mencintakan mu
Hanya dirimu…
Bridge:
Karena cintaku, tak berbatas waktu
Karena cintaku, tak mengenal jenuh hatimu
Hatimu…

ni kalau dengar live, kena lak kalu ngan sound system yang da' best , boleh melayang aku... hehehehe

1 Buzz In !:

enonz said...

apsal aku tak penah dgr lagu nih??
hmmmm