Lilypie Second Birthday tickers

Thursday, August 09, 2007

F.R.I.E.N.D.S .......

aku duk tekan2 channel kt Astro ari tu... tertekan ler channel 76.. ada ler program 'THS: Friends'.... tetiba aku rindu lak kat TV Series favourite aku nih... memang minat giler lah... ada 10 seasons, aku ada complete set VCD & DVD daripada season 1 sampai ler series 10... masa memula belajar tgk citer nih masa kat Unimas dulu.. tahun 1996...masa tu baru TV kat mesia ni tunjuk kan... rtm 2 kalu tak silap... sanggup nih tunggu kat bilik tv tu sebab taknak orang lain tukar channel.. heheheh...


pastu dah tak sanggup tunggu kat TV, balik KL aku start ler collection aku ... dulu beli video tape sebab xde VCD player kat umah.... banyak gak ler video tape yang aku ada.... pastu upgrade sikit, beli VCD lak... dah masuk season brape tah..aku upgrade lagi.. beli DVD lak.. so skang aku nyer koleksi FRIENDS memang cukup.. puas ati... hehehe

so skang bila aku dah teringat balik kat koleksi aku tuh.... aku ingat nak cari masa gak nk tgk balik dari season 1 sampai ler Finale season... layan beb citer nih.... cukup menarik friendship dalam nih... hehehe...

0 Buzz In !: