Lilypie Second Birthday tickers

Monday, July 30, 2007

OMG it's monday!! .....

ahhhh... starting hari nih dah mendung... hehehe.. mana tak nyer.. cun2 time aku terjaga sebab dah dengar alarm,kat luar tuh tetiba angin kuat sangat.. berbunyik2 berlaga ngan pintu & tingkap... pastu hujan turun ngan selebat2 nya... alaa... aku cuba tukar fakta dengan mengatakan hari ni ari ahad, boleh sambung tidur tapi.... tinggal harapan... memang hari ni tetap Isnin.. huk.. huk.. ngan perasaan malas teramat sangat, aku kuatkan semangat untuk bangun gak & pi mandi... kalu lah boleh berlingkar lagi atas katil tuh ngan cuaca camnih, best nyeerrrrr!!!

dalam nak siap2 tu, hujan makin lebat kat luar.. so aku tunggu la kejap, kang nak masuk keta basah lak... [macam lah takde payung kan?!] tapi tu lah.. kalu guna payung pun gerenti lencun gak.. so aku siap ler lelambat.... slow & steady... hehehehe.... memang kalu ada odometer kat badan nih... pergerakan ala2 20km/h lah.... konpem!

right on time, aku siap jerk hujan reda sikit.. tak lebat cam tadi ler.. angin pun dah stop... macam mengalu-alu kan aku nak g keja.. heheh... ok lah, masuk keta n then gerak ler.. on d way hujan lebat balik... ish..ish... kat mata aku terbayang lagi katil aku kat umah... hehehehe

tapi tu lah, nak wt camner... idup perlu diteruskan... tak kerja kang takde duit lak nak survive.. so aku teruskan wat keja kat opis nih dalam suasana sejuk.. takyah on aircond dah... hehehe .... untuk korang sumer, selamat bekerja d hari Isnin....

3 Buzz In !:

Anonymous said...

aku pon sama.. ujan nye pasal, gue hufday ini hari. tdo besssttt!!! kul 3 baru muncul kan dirik kat opis nih..

enonz said...

aku?
hahah...tatkala ujan turun semakin lebat...aku pon turut sama melingkau...warrggghhh...indahnya donia!!!
bleh tak kalu dh hr ahad tu kan, esoknya sabtu balik, pastu ahad, pastu ahad balikk??
hehehhe

WaNz said...

kalu boleh camtu, dah lama idup aku tak jumpa ari isnin sampai jumaat... hehehehehe