Lilypie Second Birthday tickers

Tuesday, August 21, 2007

kembali....

yowwzzaaa!! I'm back to my hometown.. hehehehe... cam jauh jerk gi kan.. alah, kira over 'the' sea lah gak kan... flight balik KL aku ari semalam delayed gak lagi tapi tak lama... setengah jam jerk... ok lah... cuma masa dalam perjalanan tuh ada skit insiden wat aku ketar kejap.. ni sumer salah stewardess tu lah.. kot yer pun nak announce suruh orang balik seat, suh pakai tali pinggang kontrol ler tonasi suara... ni wat suara panik, suara yang memang kitaorang dalam plane tu rasa macam dah nak go down with the plane dah ... elok2 jerk pas suara panik tu abiskan ayat... plane bergegar.. gegar, gegar dan gegar gegar... kuat giler gegar dia... pastu tambah ngan bunyik cam enjin mati... aku lak elok jerk seat kat exit door tuh.... ish.. ish... aku dah mengucap siap2 dah ... mana tau kan....

rupanya cuaca teruk kat luar tuh... memang masa tuh semua orang diam..senyap sunyi dalam tuh.. bebudak yg duk menjerit dari tadi pun senyap gak.... Alhamdulillah, takde apa2... gegar kuat tu dalam 2 kali.. pastu gegar kecik2 jerk 3-4 kali.... aku cam ilang konfiden jap ngan stewardess kat dalam flight kali nih... ntah, dari mula masuk, bagi instruction kat mic tuh cam nak tak nak jerk.. pastu announcement yg lelain cakap cam nak cepat abiskan ayat...kira cam lantak ler kalu korang tak paham... hampeh betul lah... kalu takmau cakap properly, balik umah duk diam2 ler.... eeeee...

tapi apa2 hal pun.. aku selamat sampai umah dengan jayanya... nanti aku citer ler apa jadi selama aku kat kuching dari khamis sampai ler tengahari semalam.. nak sambung tido, tadi sampai umah terus terlelap depan tv... ni nak sambung dalam bilik lak.. gud nite / gud morning peeps!!!

0 Buzz In !: