Lilypie Second Birthday tickers

Tuesday, August 21, 2007

kuching part 1...

aku sampai Kuching ari Khamis lepas around 4 petang... dah amik luggage, gerak ler kat arrival hall.... bakal pengantin dah tunggu dalam keta.. hehehe... singgah kedai jap, cari beberapa barang..pastu baru balik umah... best nyer sampai umah dia.. sebab? sebab nya.. aku mesti tetiba terasa nak tido kalu sampai umah Ash ni.. taktau naper.. dari dulu lagi...suasana tenang kot.. penah aku tak kuar 2 hari dari umah dia ni dulu... tido nyenyak jerk.. hahaha... senang lena kat sini, asal kepala cecah jer bantal, memang lelap ler... gerenti nyer lah... hehehehe

so petang tu kitaorang lepak jer kat umah & tengok tv... malam baru start bz kat umah dia..makcik2 semua datang tolong wat door gift untuk tetamu... lepas dinner, aku n ash kuar ngan aie... teman dorang g amik gambar kat studio untuk letak dalam frame kt bilik pengantin... lama giler... aku ingat ada dekat 3 jam kitaorang kat studio tuh.. snap pics sampai 200++ pcs..tapi sebenarnya nak pilih satu jerk... pecah kepala!! aku lak selsema malam tuh.. ni dari turun plane ler..sebab dah takde orang dalam tuh, aircond sejuk sangat...aku dah macam duk dalam freezer...akibat dia.. selsema... aarrhhh.... berair2 mata aku... so memang tak berapa nak elok condition aku... layan jerk tgk dorang 2 posing.. hehehe... berat jerk kepala nih... dalam kul 12am baru kitaorang gerak balik...

mak ooiii....ramai nyer orang kat umah.... kengkawan & adik beradik mak Ash duk siapkan barang2 nikah... mmm.. aku lepak jap, supper.. selsema camner pun... makan tetap makan... hehehehe...pastu naik bilik, tak larat dah...tido... aku rasa dalam tido tu ada orang masuk bilik tapi aku takleh nak bukak mata dah... since bilik pengantin tak berhias lagi, kitaorang still boleh tido dalam tu lah... dorang yang kuar masuk bilik tuh konon nak tgk bilik pengantin ler.. baru renovate gak kan... lantak ler korang... aku dah lena sangat2 dah nih... bising ker, terang ker..aku dah tak pedulik.... ZzZzZzZz

0 Buzz In !: