Lilypie Second Birthday tickers

Thursday, August 09, 2007

Mrs Fields ......

memang minggu ni aku banyak back to the past ler.. tu ler akibatnya kalu dah start mengemas bilik... jumpa itu, jumpa ini... dah ingat balik benda2 yang kita agak lupa dah kewujudan nya.. hehehe...

aku jumpa ler leaflet nih.. terus telan air liur...aku jumpa ni --> .. korang ingat lagi? brownies yang sedap itu... chocolate, double chocolate, triple chocolate, walnut, bla..bla.. bla.. aku dulu selalu la g beli brownies kat sini.. memang takleh miss ler kalu g one utama, g klcc... pas tu aku taktau naper.. tetiba dah takde kedai nih kat Mesia.. sedih nyerrr... yang sedap tu lah yang takde... ingat dah abis kontrak kot.. hehehe.. tapi aku akan tetap ingatkan camner rasa produk2 keluaran Mrs Fields nih... terpahat di ingatan!!

2 Buzz In !:

Anonymous said...

uhuuu... x penah pon gase camne gase dia.. hmm xper smlm aku dah mkn baskin robin.. cukup puas hatiiii nyummm nyummm!! single cone mkn sowang2!! ehe.. x ingt donia..

WaNz said...

sedap!! ko patut cuba.... erk.. baskin robin? yang tu pun sedap jugak kan? mmmm... nak!!