Lilypie Second Birthday tickers

Friday, August 24, 2007

keretaku....

Yowzzaa..... keta aku nak kena g wat macam2 nih.... aircond nak kena servis... dah kotor kot filter dia... pastu nak kena wat wiring gak..sebab skang lampu reverse aku tak nyala walaupun dah tukar bulb... socket lighter pun tak jalan dah... susah kalu nak charge phone... radio aku pun dah kacau bilau wiring dia... sesuka hati nak naik turun volume... apa lagi erk... leaking kat windscreen aku... kalu ujan lebat sikit mula lah masuk air... dah satu keja nak kena jemur keta tgh panas sebab carpet keta dah basah... lagi satu, key lock kat belah penumpang yg kena umpil ari tu pun tak repair lagi... aku takleh nak bukak guna kunci kalu dari luar... belah pemandu jerk access aku skang....

mmmmm...tapi sumer2 kat atas nih nak kena pakai duit kan? errkkk..... kena wat satu, satu ler jawab nyer.. wat sekaligus pengsan aku.... heheheh.. nak wat camner... tahun ni masuk 9 tahun dah dalam jagaan aku.. ok lah.. sebelum nih pun tak penah wat hal yang besar2 pun keta kesayangan aku ni... kira dah sampai masa ler nih...

0 Buzz In !: