Lilypie Second Birthday tickers

Tuesday, August 07, 2007

Jom Heboh @ Bukit Jalil....

yaahhh... buat pertama kali nyer aku menjejakkan kaki ke tempat yang dipanggil Jom Heboh TV3... antara tempat2 yang aku tak sangka aku akan sampai gak.. sebab aku ni skang dah tak berapa suka g kat tempat yang penuh ngan umat manusia nih... memang kalu diberi pilihan memang aku akan pilih duk umah ler... tapi disebabkan aku nak meneman kawan aku yang sorang tu, takper lah.... bagi merasa ler jejak tanah kat jom heboh tu kan... hehehehe

awal2 pagi aku dah bangun, jarang ler hari ahad aku bangun time camnih... berkorban skit ler kan... hehehe..dah ler katil kat hotel tuh empuk tak ingat.. macam nak suruh tido 24-7 jerk...ngan aircond yang aku tak jumpa remote dia.. sejuk nyerr.... dah siap, g amik member aku tuh.. terus ler g bukit jalil... rupanya ramai rakyat malaysia yang bersemangat kan... kul 830 kitaorang sampai, dah ada quite ramai ler orang... dorang nih tak penat ker?? ngan anak2.. mungkin ni salah satu cara diaorang spend time satu family kan...

aku duk ler kat sana sehari suntuk... makin lama makin panas, makin lama makin ramai orang, makin lama makin sesak tent tuh.. aku dah lemas... heheheh... naper dorang nih smua taknak duk umah?? aku bawak diri aku amik angin luar khemah... terjumpa few kawan lama... actually bukan kawan ler tapi penah kenal ler sebelum nih... rupa2nya yang jadi juara dalam Pesona Nona ari tu nih junior aku... lerr... patut ler kepala aku ligat duk pikir masa baca dalam paper dulu... macam ku kenal rupa ini tapi kat mana erk? muka cam familiar... rupanya junior aku kat BBGS dulu... memang ada rupa budak BB... hehehe... pastu jumpa ngan few orang TV3 yang sama2 wat wedding Datuk Siti dulu... kira aku kat situ macam g jumpa kengkawan gak ler...

bila matahari dah makin tegak atas kepala, aku dah makin pening.. ingat kalu boleh nak describe camner perasaan aku camtuh.. aku bayangkan daging aku nih dah kena masuk dalam microwave... dah separa masak dah otak aku.. heheh... aku cukup respek manusia2 yang jadi pengunjung2 kat situ... diaoran bertahan... ngan penuh sesak ya amat... ada yang naik wheel chair.. ada yang dukung kucing, dukung kera.. tapi yang ramai dukung anak ler.. heheheh

ramai gak artis2 kat situ... boleh kata every booth ada ler orang2 yang muka famous.. heheh... raja sms pun ada.. elok ler..biar ler sumer orang berkumpul kat tempat tu jerk.. biar kat tempat lain lengang... tapi tak jugak... dalam kepala aku skang nak cepat balik jer...

huk! huk! aku gerak balik dari sana dalam kul 6pm... lama tuh aku kena sauna kat situ.. heheh..takper.. pengalaman... sampai umah member aku, boleh terlelap dalam duk borak2 reramai ngan adik beradik dia...kelakar ler... skang ni letak ler aku kat mana2 pun, aku memang boleh lelap tanpa sebarang masalah pun.. hahahaha... memang flat aku ari ni... kumpul seminggu nyer penat... esok gerenti aku lesu ... ish.. ish... esok isnin lak tuh... huk! huk! monday blues....

0 Buzz In !: