Lilypie Second Birthday tickers

Friday, July 20, 2007

Harry Potter and the Deathly Hallows....

Yeehaaa..... Demam harry Potter dah kembali.. kt Mesia taktau ler demam ker tak, tapi kalu katUS & UK especially memang demam panas nih... esok latest book dah kuar.. diaorang start jual tepat jam 7.01 am kat kedai2 buku yang amik bahagian... kat tesco & carrefour pun ada gak... pergghh.. so sapa2 nak makan breakfast free esok, boleh gak pegi... macam kat c4 ada goodie bags untuk 100 orang pertama.. macam2 jenis promo lagi ler untuk buku nih... agak2 ramai ker yang pegi pagi esok erk? hehehehe

Masalah aku skang, yang 4 buku pertama [belah kanan tu] aku dah abis baca ler... tapi yang selepas2 tuh memang harapan jerk... pegang buku jer, bila nak baca ada jer halangan... pastu terus jadi simpanan jer kat almari.. hehehe... bila erk nak abiskan? aku tak kira.. kena abiskan jugak... by hook or by crook... tapi aku tak ler demam sampainak g beratur beli buku nih pepagi esok... biar lelama skit... nanti2 rega pun turun dah.. so kalah membeli menang memakai.. yer tak? hehehehe

aku nekad, aku akan start baca buku yang no 5 & 6 [yang belah kiri nih], pastu boleh beli yang no. 7 ni lak.. yang Rowling kata ni buku last harry potter.. mati ker dia, idup ker dia? ntah jadi voldermort ker.. jadi apa ker... kita tunggu jer lah erk.. esok2 aku g lah belek2 bahagian akhir buku tuh.. hehee... kira tau ending terus.. hahaha.. tapi tak best.. aku tetap akan baca dari mula gak... Wan Boleh!! hehehehehe

pada sesapa yang nak g beratur esok pagi depan Borders, MPH, Tesco, Carrefour + mana2 lagi lah kedai yang amik bahagian, selamat beratur... dah baca nanti boleh bagi pinjam kan? hahahaaha

2 Buzz In !:

enonz said...

malangnya aku tak penah pun baca buku harry morry nih....

so no komen

baik aku baca buku camana nak jadik kaya dan lagi dan lagi dan lagi...

ehhehehe

Anonymous said...

alamak... aku bersalah ni wannn.. simpan 'golet of fire' jadik tukun.. ampunn!! sok nanti aku return yep..!! ke.. nak yg baru??