Lilypie Second Birthday tickers

Saturday, July 21, 2007

memories.....

sebenarnya kan... aku dah lama sangat teringin nak scan balik gegambar lama, gegambar time sekolah, time kat matrics, time degree & segala2 time lagi lerr... tapi masa tu cam suntuk jerk.. lagi satu, aku malas nak mengangkut scanner dari bilik luar tuh... besar... hehehe.... bukan apa, saja nak simpan mana2 gambar yang menarik & banyak kenangan dalam bentuk digital... yer lah, dulu kamera sumer pakai filem... aku lak jenis gila nak petik jer kamera tu..kejap2 'snap' sini, kejap 'snap' sana... hehehe... jenis yang kalu boleh pegi memana mesti nak bawak jer lah kamera tuh.. tapi ada untungnya, bila time2 skang belek balik album... boleh tergelak sorang2, nangis pun boleh... heheh... mahal sumer kenangan tuh, takleh nak beli dengan duit yang kita ada... hehehe....
ni gambar yang terhasil masa aku tengah cuti time degree dulu... tak ingat tahun bila yang aku buat ni tapi masa tu memang bilik aku tak nampak lantai, penuh jer ngan gambar... tengah free time tuh kan.. susun ler gambar2 dalam frame besar.. mostly dalam nih sumer yang rapat & penah rapat dari zaman school sampai ler zaman uni... korang belek satu2 kalu boleh nampak, mesti ada gambar korang gak....

ingat nak buat lagi tapi banyak sebab lak jadi penghalang... satu, memang masalah masa ler.. balik keja memang jangan harap ler aku nak menyesakkan bilik tuh, penat dah...dua, disadvantage guna kamera digital.. amik banyak giler gambar, tapi satu pun tak penah develop... hehehe...sumer simpan dalam hard disk jerk... tangguh2 nak cuci, skali bertimbun... koleksi album gambar aku skang dalam cd jerk.. hehehe... tapi takper, satu hari nanti aku akan buat gak frame baru... aku akan develop gak sumer gambar2 yang aku amik ngan digital camera... takkan tiap kali nak tgk gambar kena bukak laptop kan.. hehehe..

koleksi gambar aku ni memang tak ternilai ler.. aku sayang semua gambar2 tuh... aku sayang kat sumer penyumbang wajah & aksi dalam setiap gambar2 tuh jugak... ramai yang aku dah lama tak jumpa.. ntah camner ler keadaan korang sumer skang erk...

0 Buzz In !: