Lilypie Second Birthday tickers

Tuesday, July 10, 2007

movies lagi.......

Aku nak citer pasal movies lagi... taktau ler napa tahun nih keinginan aku nak tgk wayang tinggi sangat, tapi banyak yang tak sempat... bila nak tgk, ada jer keja .. pastu bila dah free, citer tu dah abis kat panggung.... iish..ish... sian aku... biasanya memang aku tak berapa suka nak gi cinema nih.. ntah, rasa cam buang masa duduk jer dalam tu 2 - 3 jam.... tu time siang ler..kalu malam lak, aku dah ngantuk.. kang jadi lak wayang tu yang tgk aku.... aku penah ada pengalaman tido dalam panggung nih, masa tu kat Kuching... time belajar dulu... aku g tgk citer jurasic park... tak ingat yang nombor berapa... tapi time tu aku memang penat, ikut ati memang taknak pegi tapi kena paksa.... ok lah, nak wat camner kan....follow jerk la....masuk panggung ok lagi... duduk pun ok lagi...sekali tu aku taktau time bila aku lelap...sedar2 member aku kejut ajak balik... laaa.... dah abis ker citer nih?

rupanya aku memang tidur sepanjang citer tuh.. ya rabbi.. memang aku tak sedar apa dah... penat sangat...bunyi dinasour menjerit pun aku boleh tak dengar.... heheehehe... bila pikir2 balik, kelakar pun yer.. aku bayar untuk tidur jerk.. rugi betul....

tapi tu kisah dulu... skang kalu rasa aku penat, orang paksa macamana pun aku tetap takkan pegi memana... duk umah tido... tapi lately ni aku nak sangat g tgk wayang.... macam banyak sangat box office movies... Fantastic 4, Transformers, Die Hard 4.0, yang akan datang ni Harry Potter.... bila lah boleh aku jejak kan kaki g cinema nih... hehehhe...

0 Buzz In !: