Lilypie Second Birthday tickers

Saturday, July 21, 2007

Takde keja....

Hee.. Hee.. aku ada wat keja tak berapa berfaedah minggu lepas.. alah, untuk menghiburkan hati sendiri kan... tengah pikir nak share ke, tanak share.. tapi... share jer lah.. bukan salah pun... hehehe

al-kisah nyer.. sebelah opis aku nih ada ler satu opis construction... diaorang manage beberapa projek perumahan dekat kawasan sekitar opis aku nih lah... kira berjiran ler... ada lah beberapa orang staff diaorang, taktau ler arkitek ker, project manager ker, site manager ker,... tapi yang penting orang2 malaysia ler.. bukan pangkat yang keja kontrak tuh... nak kata kenal benar, tak ler tapi kekadang adalah beberapa orang diaorang yang rajin bertegur sapa kalu terserempak... alah, adat berjiran kan.. hehehe

dalam reramai tuh, ada lah sorang mamat tuh yang aku suka sangat tengok.. sedap mata memandang.. hehehe.... ok ler, wat cuci mata kan.. tegur tak lagi ler... setakat senyum2 jerk.. hehe... cam gatal pun ada gak nih.. tapi tak lah... normal ler suka tengok orang itu ini kan... kalu takde perasaan nih, aku ingat tak berapa nak normal ler orang tu...

last week, kerap sangat aku terserempak ngan dia..asal aku turun, dia pun ada kat bawah tu... asal aku jenguk tingkap [kebetulan rasa nak menjenguk yer..], mamat tu pun ada jugak kat luar...samada baru nak pegi site atau baru balik dari site... hehehe... aku apa lagi, cuci mata ler.. rezki kan... tapi takat tu jer lah, bukan ler ada apa2 pun...sekadar suka tengok.. aku ingat mamat ni dah kawin kot... ntah..taktau nak kata... tapi kelmarin, masa aku jenguk tingkap, nampak dia baru balik dari site...lama lak tuh dia lepak kat bawah..so aku tetiba terpikir nak petik kamera.. heheh...hasilnyer, tak nampak apa pun... heheh... aku bukannya ada kamera macam papparazi pakai pun... hehehe... nasib baik ler tingkap ofis aku tu tinted, tak nampak dari luar.. hehehe.... giler lah..kalu dia tau mau aku kena saman kang...sebab amik gambar curik...

0 Buzz In !: