Lilypie Second Birthday tickers

Saturday, July 21, 2007

Makan.. Makan..

Hehehe.... Semalam tetiba aku rasa aku takleh tahan dah... dari awal minggu ari tu, aku ngan Nenie duk Ym.. boleh terkuar topik makan sebab masa tu memasing tak makan breakfast lagi... dan sebab masa kitaorang YM tuh dah nak masuk waktu lunch, kitaorang pun sebut lah apa juadah yang sesuai nak makan ari tuh.. Nenie sebut Kenny Rogers.. sedap nyer.. tapi aku terbayang ayam lain... aku terbayang kan 1/4 chicken kat Dave's Deli.. lama dah tak makan sebab jauh outlet dia... ada kat OU ngan Subang Parade.. dulu at least ada gak kat C4 wangsa maju ngan alpha angle tuh... sedap nyerrr.... bila ler nak g erk? kalu lah OU tu kat sebelah opis aku jerk, dah sah2 aku g sana jerk lunch hour ari tuh...

nak dijadikan cerita, dari hari isnin gambaran ngan rasa quarter chicken tuh penuh dalam kepala aku... so semalam, aku nekad... tak kira... by hook or by crook, aku kena g makan jugak..selagi tak dapat selagi tuh lah duk teringat2... macam aku duk teringat2 kat Alai [masuk gak citer melaka erk..hehehe] ... so dengan bersemangat waja nya, abis kerja aku balik umah... sebab taknak bawak laptop dalam keta tuh.. trauma dah ngan kes pecah keta nih... tinggalkan kat umah, mandi & tukar baju sumer... aku kuar balik sebelum kemalasan menguasai minda.. hehehehe..... aku g OU sebab tu jer yang paling dekat ngan umah aku kalu nak dibandingkan ngan subang parade kan... sampai jer memang terus tuju kedai tuh.. sorang pun sorang ler... janji perut kenyang.. baca lah magazine sambil layan makan...

akhirnya...dapat gak aku menu yang dah seminggu jadi igauan.. hehehe... giler kan? pasal makan sanggup nih.... dengan bangganya aku makan.. menikmati kesedapan ayam ngan gravy nih... memang puas ati... sangat2.. hehehe... lepas dah hajat di hati... so takde lah duk terbayang2 dah pas nih.. jangan ler korang sebut menu2 lain lagi.. kang terbayang lagi.. nak mencari ok tapi nih tengah2 bulan... hehehe... pepaham jer lah kan...
kesimpulannya, aku cuma nak citer aku dah dapat makan 1/4 chicken kat Dave's Deli nih... tu jer... hehehehe

1 Buzz In !:

Anonymous said...

dave's deli tempat aku mula mula gi memang sedap gile

tapi bila dah pegi keempat/lima kali, apsal entah daging yang dia buat chop tu jadi cam daging burger lak rasanya.....

huhuhuhu