Lilypie Second Birthday tickers

Monday, July 16, 2007

korang lapar tak? ......

tetiba rasa macam nak sangat makan ikan bakar, ketam, sotong, kerang, lala, siput dan bermacam jenis makanan laut lah... udang jerk takleh sentuh... kalu tak memang bedal gak ler... tu lah, bila tgk tv.. pastu macam2 jenis rancangan bercirikan makanan kan... eeee...

aku rasa cam Alai kt melaka tu memanggil2 nama aku ajak makan... korang dengar tak? kalu tak alai, umbai pun panggil gak.. hehehehe

aku cam rindu betul nak wat trip g melaka tuh... bila erk kengkawan? hehehehe....sedapnya.. aku bagi refresh memory... sedapkan makanan dalam gambar nih.. hehehehe

jom! jom! jom! jom! jom pegi alai! [pinjam lagu jom heboh!]
hehehehe

3 Buzz In !:

Anonymous said...

sian kat aku.. tak penah sampai g alai... ekekeke

enonz said...

aku tak leh dgr ayat kesian nihh...
kena ke kita bwk dia nih??

takmo leh tak??

huhu

WaNz said...

ahaks...ahaks...

aku geli lah dengar ayat sadis ko tuh ghan...hahahah....