Lilypie Second Birthday tickers

Sunday, July 29, 2007

weekend...

elllooo.... Yowwzza.... aku saja nak post walaupun takde citer apa pun... weekend ni aku habiskan masa depan laptop main games.. dah lama tak spend time main games nih.. heheh.. aku tekan jer apa yang aku ada..dah bosan, aku main online nyer games lak.. tapi sesambil tuh mata tgk TV gak.. ish..ish..kalu benda2 camni boleh lak wat 3-4 benda dalam satu masa kan.. heheheh.... kalu sebab keja ada jerk alasan...

so malam ni aku baru ada peluang nak online sebab adik aku dah kuar.. ari ni seharian dia conquer [betul ker ejaan aku? lantak lah!] internet line..eee... ni yang wat nak kena beli hub yang boleh 2-3 user satu masa... hehehe... tunggu.. ada rezki, g pc fair next week... kan?

so, nanti aku sambung lagi erk... chiao...

0 Buzz In !: