Lilypie Second Birthday tickers

Monday, May 05, 2008

TOI ?? ...

Aku nak wat post ni semata2 nak lepaskan rasa tak puas ati aku nih Disappointed 2 .. hehehe... alah, sajer jer kan... blog aku, sukati aku ler nak wat posting apa pun... Sabtu lepas aku tak tengok konsert AF6 yang konon2 gah sebab wat kat Istana Budaya tu kan... sebab nyer aku tengok AIM 15 kat ntv7... boleh sangat ler sebenarnya kalu nak gi tengok live kat PWTC tuh sebab ada excess pass tapi bila dah malas menghantui badan nih, jawab nyer tengok kat TV jer lah... malas nak bersiap2.. [lagipun Jumaat tu dah gi tengok rehersal dia dah... nanti aku citer] hehehehe...

duk layan AIM15, tengok jam dah dekat kul 11pm, so aku ngan Enon tukar ler channel jap [yer, aku tgk AIM15 tu kat umah Enon, Apeng pun ada], sebab nak tengok sapa terkuar kan... kitaorang tak tgk AF pun tau gak perkembangan sebab ada ler sorang umat tu rajin benar wat ulasan thru sms kat phone Enon [aku bagi clue, dia tu duk kat Kg. Pandan & dah beranak 2.. hehehe] ... nampak jer Aliff yang usung beg, aku ngan Enon dah pandang sesama sendiri... KENAPA bukan TOI yang kuar?? kenapa ada gak orang yang undi TOI?? kenapa in d first place Astro pilih TOI jadi pelajar AF? Kenapa?? Kenapa?? Why?? Why?? memang tak terjawab soklan tuh... bukannyer kitaorang ni peminat 'mati keras' Aliff or AF tu, i mean Aliff tu pun memang patut kuar... sama gak ngan yang lelain sebelum nih tuh... in fact, few yg still kat dalam tu pun dah patut kuar gak lah.. juz TOI nih aku rasa cam tak patut boleh duk lama dalam AF tuh.. patut dia dah kuar masa minggu 2, 3 dulu...

Sorry to say ler [in case ada fanatik TOI yg baca nih], tapi baik dia stick to main angklung jer.. tu kepakaran dia.. tu lah bakat sebenar dia.. dah terbukti pun kan as pemain Angklung terbaik dunia... takyah ler nak cuba menyanyi plak Sealed Shut ... hancur lagu.. sakit & pedih telinga orang ramai... menambahkan dosa gak sebab orang duk kutuk sora dia tuh... just stick to bakat yang dah ada tuh... bukan semua orang bleh menyanyi as a performer... TOI nak nyanyi tak kisah, tapi setakat dalam toilet masa mandi or nyanyi untuk sendiri jer, bukan untuk orang lain dengar... memang hancuss.... sapa yang audition TOI nih dulu? aku nak sangat tengok orang tuh... kena ulang balik ler tayangan audition AF...

tu jer lah aku nak kuarkan dari sistem badan aku nih... aku rasa ramai yang sedar benda nih tapi taktau ler naper dia still ada kat dalam tuh.. sapa yang ngundi dia sebenarnya? aku ingat masa konsert AF minggu 6 ker.. yang ada trailer budak kecik kat Astro tuh ngan Bob Lokman... tu kira keja orang production Astro ler kan.. takkan ler budak kecik tuh yang wat skrip sendiri... "Uncle tau tak, bunyi Toi main angklung lebih sedap dari suara dia nyanyi!" - statement berani mati tuh!! hehehehehe... korang tak caya? tengok video kat bawah nih... ni memang disiarkan masa konsert minggu ke-6 tuh... kalu Toi dengar, hancur luluh hati dia.. kah kah kah...



so, skang salah sapa Toi still ada kat dalam tuh?? aku memang tak undi, so bukan salah aku... tak kuasa nak ngundi bebudak AF nih... bazir duit jerkk... hahahahahaha
.

0 Buzz In !: