Lilypie Second Birthday tickers

Wednesday, May 07, 2008

Perodua Nautica...


Aku tau Perodua ada kuarkan 4WD baru.. yang akan ganti Kembara... yang baru ni refer to model Toyota Rush cuma yang ni nama dia Perodua Nautica... aku tau esok lusa baru dorang nak launch, tapi aku duk surfing kat sini, terjumpa ler gambar2 nih... cam smart la plak... ari tu ada dengar rega dia dalam range RM90K - RM95K... agak mahal ler untuk model Perodua... tapi tgk ler camner... skang memang aku tak mampu ler, tapi mana tau ada rezeki aku kan... kot2 ada orang2 kaya memana yang tetiba rasa murah hati nak derma or wasiatkan aku duit... hehehehehe..... in my dreams ler!!

aku cam nak gi tgk gak ler kat showroom nanti... aku memang minat ngan 4WD nih... senang nak bawak keta camni kat KL... bila time banjir kilat kita boleh 'Redah Jer'!! hehehe... Insyaallah, ada rezeki ada ler... jadi 2nd car la... kembara aku skang sayang lagi... sebab dah takde utang kan... sehidup semati keta tuh... hehehe.... cuma yang ni nampak cam menarik sebab murah dari RUSH ler... nanti ada sesapa nak teman aku gi showroom Perodua? Jom!!

0 Buzz In !: