Lilypie Second Birthday tickers

Wednesday, May 14, 2008

Nak kena bagitau 'on-air' ker? ...

Pagi tadi aku bangun, terus on radio ler... tu memang rutin harian sebab kalu senyap sangat aku takut tido balik... kang aku gak yang susah sebab lambat gi keja kan... dalam proses nak mem'bangun'kan diri aku daripada katil tu, terdengar ler sora sorang caller nih.... sora makcik2 ler, agak nyer dah 40-50 an camtu ler... topik pagi tadi "Saya Terlupa...", something camtu ler... yang wat aku rasa ala2 jijiks dengar tuh.. ngan sora yang penuh bersemangat & berkobar2, dia pi ler bagitau DJ radio tu yang dia terlupa nak pakai 'suar kecik' satu hari tuh masa kuar nak gi sumwhere... sebab nak cepat kot... WTF?? takde rasa malu or bersalah langsung ni masa bercerita pasal tu.. lagi galak & ghairah ada ler... mak oiii.... takkan itu pun nak bagitau satu Malaysia kot makcik?? tau ler orang tak nampak muka sebab dalam radio tapi aku konpem, pada orang2 yang kenal makcik ni memang cam benar ler sora dia tuh... aku dapat rasakan makcik ni dalam kategori orang2 yang banyak mulut kat tempat dia stay tu... Sickened sori, bukan nak mengata tapi aku describe daripada apa yang aku dengar ler... siap gelak2 lagi tuh... boleh ler nak bercerita as pengajaran or as citer kelakar tapi bukan on-air kat radio ok... nak bercerita ngan kengkawan, geng2 melepak kat umah tu ok.. tadak hal... ni kasi heboh satu malaya... kot yer pun nak sora kuar kat rasio tu, banyak lagi citer lain yang boleh dia bagitau...

aku terus tukar station lain bila dengar tu... kalu ler makcik tu ada related ngan aku, memang dan2 tu gak aku gi umah dia & kasi satu back hand, front hand n segala macam hand yang boleh aku bagi ler Karate 2 ... tarak malu punya orang....
.

2 Buzz In !:

enonz said...

mmg tarak malu punya org.
sure bukan sogha cam mak aku eh?hehe

WaNz said...

hehehehe.. konpem bukan mak ko... errr.... naper mak ko masuk dalam ini citer erk?? hahahahahaha