Lilypie Second Birthday tickers

Tuesday, May 06, 2008

Demam daa...

Seperti yang dijangka, aku memang demam Ahad tuh... actually sakit tekak dah rasa dari ari Khamis.. pedih giler tekak ni.. biasa kalu minum air few glasses dah ok tapi kali ni tak baik2 jugak.. rupa nyer tanda2 nak ilang sora ... bangun pagi Ahad tu aku dah takleh kuar sora... guna bahasa tangan jer lah... panas nyer badan nih... more to panas belah dalam badan... naik sampai kepala, sakit ya amat tuh... result nyer, aku berbaring jer lah sambil kepala balut ngan kain isi ice cube... nak tido pun takleh sebab sakit... aiyakk... tahan jer lah.. terbantut apa yang aku dah plan nak wat last Sunday...

Isnin aku gi keja gak sebab ada benda yang aku kena setelkan walau macam mana sekali pun... tapi dalam keadaan lemah ler... nak bercakap sora belum ada... penat tu nak teran bagi kuar gak sisa2 voice yang ada... abis keja terus balik umah.. taknak gi memana dah... siang tadi baru aku gi klinik... amik MC ler... biar ler rest dulu badan nih... gi klinik kerajaan... save cost... cuma masa jer lah terbuang skit sebab nak menunggu kan... dah setel amik nombor giliran, tunggu masa nak jumpa doctor... yes, akhirnya nombor aku untuk masuk bilik doctor... tekak aku merah sangat, according to doc ler... dia suh gi amik blood sebab takut denggi.. alamak!! bab amik darah ni ler paling aku lemah Nurse ... aku tak suka sebarang jarum cucuk badan nih.. memang dari dulu, in fact time belajar pun camni gak.. kalu ada kena wat eksperimen dalam lab yang kena guna darah, aku sanggup pusing keliling lab nak mintak darah member2... hehehe... penakut gak ler kira nyer aku nih... 'allergic' ngan jarum... hahahahaha!!

Banyak ni ler darah aku 'hilang' hari ni... hehehe.. tak silap aku dia amik 25ml... ke 0.25ml? ntah!!

dapat result, ok.. aku bukan kena demam denggi, demam panas biasa jerk... amik ubat, aku balik umah tido ler Medicine ... nak wat apa lagi kan? Insyaallah, esok baik ler... although i wish that i cud rest for few more days... hehehe.... rasa nak duk umah jerk...
.

0 Buzz In !: