Lilypie Second Birthday tickers

Tuesday, May 06, 2008

Santai lagi...

Hari Sabtu lepas, abis keja aku kuar lagi ngan Enon... nak meneman dia gi survey kad kawin... kang lambat tempah tak sempat lak nak jemput guest... aku nak gak kad dia walaupun dia dah jemput mulut... hehehe... tapi sebelum start operasi mencari kad kawin, kita kena isi perut dulu... aku lapar giler, belum makan apa2 lagi dari pagi... rupa nyer dak Enon pun tak makan apa dari pagi.. hahaha... kitaorang sepakat menuju ke kedai Yong Tau Foo kat ampang point tu... kasi kenyang betul perut nih... Errkk... Alhamdulillah!! pastu baru gerak ke destinasi sebenar...

Memula pegi area Pudu dulu... since kitaorang takde nak kejar masa langsung, slow & steady jer pergerakan... aku yang pening tengok banyak sangat jenis & design kad2 tuh... errkkk.... nak yg heavy duty nyer design boleh, yg simple sesangat pun boleh... pokok nyer duit ler.. banyak duit, hebat ler kad tuh... kebanyakan design kat situ sumer letak gambar pengantin... senang nak cam kalu tak ingat nama kan.. hehehe... dah puas tanya rega, tanya design kitaorang gerak gi Jalan TAR plak... ada gak kedai kat sana... ikut jer, puaskan ati bakal pengantin.. heheh... kat sana berjumpa ler ngan Apeng... dia kuar ngan cik abang dia kat area sana... kira time aku ngan Enon sampai, dia dah abis arah dah... memang melepak tunggu kitaorang sampai jerk... so dah kuar masuk beberapa kedai, kaki aku dah penat ler... biasa ler, kalu dah jalan banyak penat ler... campur lapar... hehehe... memanjang lapar jer perut aku nih... dia taktau ker poket aku agak bermasalah? hehehehehe.... gi ler lepak kat Sogo... ingat nak gi Food Court jer, nampak plak Secret Recipe... ke sana ler... borak2, makan2, gelak2, minum2.. apa lagi xtvt nak wat kalu kat kedai makan kan?


dah kenyang, balik ler... tunggu apa lagi... back to Kg. Melayu... lepak sana, nak tgk AIM... abis tu baru balik umah... so itu ler satu lagi kisah aku abiskan masa ngan kengkawan... duk umah jugak best kan... tak kisah ler umah sapa... so.. gud nite!! aku dah sakit tekak ni, ala2 nak demam dah rasa nyer... sora dah serak2 basah.. gamak nyer esok ada potensi nak ilang sora nih... yer ker??
.

0 Buzz In !: