Lilypie Second Birthday tickers

Monday, May 19, 2008

Backdated story...

Lerrr.... aku boleh lupa nak citer last week punya hal... ari tu nak citer, tapi sibuk... pastu ngan connection cam ala2 lembs... malas ler.. tapi since skang ni aku takleh tido, aku nak wat ler posting nih...

Last Sunday, bukan semalam yer... close friends aku dari zaman sekolah [Erne, Kuna, Anne, Siti, Yanti & Hada] ada ler ajak makan2 sebab nak celebrate birthday aku... yerrr.... kitaorang tetap rapat sampai skang... cuma jarang2 jumpa jerk... ada yang aku berkawan dari darjah satu tu... lama kan? since ari tu pun Mother's Day, aku kuar ngan mak dulu belah petang tu.. malam baru jumpa dorang... paling best, sumer ada... kira cukup korum ler.. susah nak dapat complete set camni... selalu nyer mesti ada yang missed out.. selain dari dorang tuh, Ayu [ni geng hoki aku... team goalie...] ngan Ina+ anak dia, Ryan pun ada gak... and not forgetting - Mamak [Erne's] & Ash [Yanti's]...

Bukan ler celebrate besar2, juz kuar makan2 together jerk.. dah macam tradition gak ler... everytime birthday one of us, mesti ada makan2... juz to get together... memang jarang jumpa sebab memasing ada komitmen sendiri kan... Kitaorang gi ler Restoran Cheng Ho kat wangsa maju tuh.. dorang booking kat sana... d food was good, cuma portion yang konon nyer untuk 7-8 orang tu sebenarnya sama banyak ngan portion 2-3 orang jerk.... services pun tak baper cekap sangat... agak lembs & tak terkawal... booking kul 8.30pm, kul 10pm baru dapat makan... taktau ler sebab restoran baru ker apa... they shud improve kalu nak bertahan lama.... if not, memang ramai orang akan datang first & the last lerr....

Ni muka2 sebelum makan, tetap senyum walaupun lapar ok... hehehe...


Ayu, Yanti & Ash


Hada, Kuna, Ina & Ryan


Mamak, Erne & Anne


Siti & Wan


Sambil tunggu main course, kita makan kek dulu ler... sedap ya amat chocolate cake nih... Ampang mari...


Acara wajib, potong kek!

Malam tu gak ler one of us duk edarkan wedding card dia... n sorang lagi yang takde malam tu dah pass kan engagement card... sumer dah nak berhijrah ke alam baru nih... hehehe... aku? nanti ler.. ada rezeki, Insyaallah soon... kita dulukan yang mana patut di dulukan.... hehehehe... dah abis makan & borak2 sumer, time to go home ler... Thank you so much for d dinner & for d time... really appreciated it... Hoped dat our friendship will last forever... sama gak friendship aku ngan d other sets of close & good friends [banyak puak lak kengkawan baik aku nih... satu dari team BBGS, dua dari team Unimas, satu lagi dari team present.. hehehe]....

All of us - Erne, Yanti, Anne, Siti, Kuna, Hada & Wan


Yang bawah ni sajer nak share gambar2 masa zaman 90-an dulu... hehehe... dah lama kitaorang idup rupa nyer yer... hehehehe... aku ingat lagi kata2 ayah Anne dulu, "U guys probably dun see it now, but seriously u will be glad & thankful for taking all this pictures... semua ni akan jadi best memories ever in d future." - tu ler kata2 masa kitaorang selalu duk lepak kat umah Anne dulu...

Yanti, Erne, Hada, Kuna, Wan & Anne -
Ni masa form 5, tu pun tak complete.. Siti lak takde dalam ni...



Ni pun masa form 5... Few weeks before SPM!


Hada, Anne, Wan, Yanti, Siti & Kuna - was taken in 1996, gi main air kat Bukit Belacan... Errr, Erne ker yang amik gambar ni? dia takde dalam pic... hehehe
.

2 Buzz In !:

Diana Ishak said...

ko pakai pinnafore dulu beb?

pehhhhhhhhh!!!!
tak terduga aku.

WaNz said...

aku dari form1 sampai form 4 pakai baju kurung.. pastu masuk form 5 datang gatal nak pakai skirt... nak pakai prefect nyer skirt takut kena halau balik lak kang.. pakai ler pinafore... hehehe... tapi sebulan 2-3 kali jerk... yg lain tetap maintain ayu berbaju kurung.... hahahaha