Lilypie Second Birthday tickers

Sunday, May 11, 2008

Arrkkk... Aku dah kategori 3-Series!! ...

Dengan ini diumumkan, secara rasmi nyer tepat kul 9.26 pm tadi bersamaan dengan 11 Mei, aku dah genap 30 tahun... Yer, aku ngaku aku dah 30 tahun... mmmm... memang weird rasa sebut nombor tu... hehehe... dah 3 dekad aku idup rupanyer... Alhamdulillah, aku masih sihat sejahtera & hopefully akan terus sihat ler untuk menjalani kehidupan ni, Amin! [wah, dah macam wat intro karangan lak... terlebih sudah!]... Takpe, age is just a number kan.... Yang penting aku happy... Aku berdoa gak agar apa yang dihajati akan termakbul, Insyaallah!!

Tima kasih ler kat kengkawan yang wish aku... yang tak penah lupa date ni every year... Korang punyer wish tu pun dah cukup bermakna untuk aku... Tandanya aku ni masih ada yang amik berat... Thanks again! You know who you are... Flirty Wink
.

0 Buzz In !: