Saturday, September 29, 2007

tekak sakit...

saja nak bagitau.. tekak aku sakit banget nih.... dah minum air bebanyak time buka ngan sahur pun tak ilang2 sakit dia... sah!! aku dalam kategori tak berapa nak sihat... memang sejak azali kalu tekak aku tak baik2 gak, demam ler tuh... kuman2 dari hidung duk menumpang kat tekak tuh... hehe....

masalah nya aku dah makan ubat demam & selsema tiap2 malam.. tinggal ubat batuk jer tak telan lagi.... aku kena cuti ker baru nak baik?? [hehehe... saja cari alasan malas nak g keja nih!] tapi aku tetap puasa... malas nak ganti kan... tahan jer lah kalu rasa seksa nak bernafas tuh... dugaan... eeee... nak kena g beli ubat batuk lah.. pedih sangat dah nih......

2 Buzz In !:

g_han said...

mana tak lega sakit tekak ko tu.. mang ko dah banyak minum air... tapi sumer campur ais... mana nak baik.. isk isk isk....

WaNz said...

bukan salah aku.. ais tu yang nak masuk dalam gelas air aku.. aku tak suruh pun.. hahahahaha [still nak menegakkan benang yg basah...hehehe]