Lilypie Second Birthday tickers

Saturday, September 15, 2007

ketam masak lemak...

aku tau.. aku.. skang bulan posa... tapi bukan ler aku duk terpikirkan makanan jerk.. aku ada pikir benda lain gak.. hehehe... cuma aku juz nak share ngan memember jerk apa yang aku dah lama carik.. hehehe

dari sebelum puasa lagi aku dah duk mencari ketam masak lemak nih.. aku pegi kedai yg biasa aku beli lauk pauk tuh, dah lama tukang masak dia tak wat menu nih.. aku taktau naper... ketam dah takde stok ke kat pasar skang? aku ni jarang ke pasar so taktau apa yg banyak, apa yg kurang kat sana... heheheh..... tak tau naper, aku nak sangat makan nih... tak dapat masak lemak, masak cili pun ok ler... kalu tak, goreng pun sodapp!! hehehe... bukan nak makan banyak pun, juz nak lepaskan rasa nak tu jer... aku ni bukan boleh makan banyak sangat ketam nih, allergic ngan seafood kan.. tapi stakat makan seekor tu lepas ler... tak terjerumus ke zon kegatalan...

ingat kat pasar ramadhan ada tak? nak masak sendiri takut hancur lak ketam tuh.. tak berbaloi stakat nk makan sekor tuh... hehehe...

2 Buzz In !:

Anonymous said...

wan.. menu masak lemak ketam ni kita reserved tuk masak kat umah aku nanti... nak tak??... sedap lak tengok ketam tuh posa2 cam ni... ehehehe...

WaNz said...

yea..yea... enon... nenie... jom g umah ghan secepat mungkin.. hehehehe.. yg lain nak join jom...