Sunday, September 16, 2007

Onde-onde...

petang tadi aku cam ter rajin lak... selalu kalu nak g cari kat pasar ramadhan jerk, tapi tadi rasa cam nak buat sendiri... so dengan rasa bangga nya aku masuk dapur capai tepung pulut ngan bekas, terus bancuh.... heheheh... nasib baik sumer barang yang diperlukan ada kat dapur tuh... mak aku pun gelak tanya apa mimpi aku... ntah, takleh nak cakap naper.. agaknya sebab semalam aku pegi pusing2 kat pasar ramadhan selayang baru tuh... tengok onde-onde kat sana cam ala2 jerk... hidup segan mati takmau... hehehe... so ari ni terus bersemangat nak makan buatan air tangan sendiri... bila time berbuka tadi, puas hati aku makan onde-onde nih.... aku tgk mak, ayah & adik aku pun berselera jerk makan... makin puas ati ler.. heheheh.... tu jer aku nak share ngan korang....

1 Buzz In !:

g_han said...

kalau ko wat lagi kuih ni nanti bagi kat aku sket ek... dah lama aku tak makan kuih ni... lgpun aku percaya dengan kebolehan memasak ko...

kalau nak beli kat bazar ramadhan tu takut tak ntah aper2 rasanyer nt.. salah2 org buat, mang tak sedap... nak buat sendirik... malasssss... ekekeke