Lilypie Second Birthday tickers

Sunday, September 16, 2007

Makan lagi.. hehehe....

alamak.. aku dah cuba elak citer pasal makanan kat sini masa bulan posa nih... tapi mintak maap ler... aku insan yg lemah.. hehehehe.... aku terjebak gak... silap gak sebab aku duk tgk channel 11... pastu tadi tertengok lak Jalan2 Cari Makan kt TV3 tuh.. ari ni nyer program pegi BSC.. masuk lak Chili's kat situ.. aduuiii la... aku memang suka makan kat restoran nih... dah terpikir nak pegi situ tapi bulan posa nih cam tak sesuai... so aku juz nak share ler apa yg buat aku suka sangat lepak kat chili's tuh.. heheheh

kalu g chili's, nak2 masa tengah berkepuk2 duit dalam poket tuh kan, aku suka sangat kalu dapat order classic nachos nih... hehehe... portion dia besar... kekadang makan ni jerk dah cukup kenyang... takleh nak order banyak2 jenis makanan kat sini sebab memang besar portion tu untuk sorang... kalu tgh lapar memang sesuai ler... satu lagi faveret aku, chicken fajitas.. gerenti kenyang nyer lah... hidang skali ngan tortilla bread... memang layan ler... banyak keja makan fajitas nih tapi sedap... kira ok ler kan... apa lagi erk, Monterey chicken pun layan gak.. ngan mashed potato dia.. cukup rasa ler... hehehehe... mostly aku makan menu ayam jer lah sebab memang suka ayam pun kan... nak gak cuba steak dia, tapi cam rambang mata lak nak pilih menu... cuba2 orang punya jer lah... hehehe...

untuk dessert lak, korang patut cuba Molten Chocolate Cake ni nih.. memang penuh perasaan bila makan nih... combination aiskrim & kek... faveret aku tuh... hehehe... ni kalu stakat kita nak g sana N makan ringan2 pun boleh order ni... ngan satu lagi, Tostada chips.... bottomless ni, kalu abis boleh mintak refill... makan ler sampai korang muak... hehehe... satu lagi sebab aku suka sangat makan kat sini, boleh order fruit juice yg bottomless gak... minum ler sampai kantung memasing penuh... aku slalu order guava juice.. pastu penat ler waiter/waitress kat situ duk refill gelas aku... sukati ler kan.. dah bayar.. hehehehe

pendek kata aku cukup puas ati ler kalu makan kat sini sebab memang banyak hidangan untuk seorang makan... ngan air yg sesuka ati nk refill kan... kira berbaloi ler walaupun mahal skit... kena make sure kalu nak g sini bukan time yg tergesa2... biar relax n takde benda nk kejar... boleh ler menikmati mkanan... hehehehe

1 Buzz In !:

Anonymous said...

nanti nak g makan kat chili's ajak aku tau... aku sket gak makan kat sini... sedapppp...