Lilypie Second Birthday tickers

Wednesday, September 26, 2007

help me!! ...

Tolong... tolong.... aku cukup berserabut skang... memang kepala otak serabut sangat2 minggu nih... ngan masalah kat tempat keja... ada skit kat umah... ada skit kat keta... ada kat mana2 jerk... aaarrrggghhhhh!!!

aku nak take a break ler... dari sumer benda... boleh ker? hehehe... dah mereng aku nih....

5 Buzz In !:

Anonymous said...

kawannn.. bwk bertenang..!!
all things happened with reasons [nih nasehat kat dirik sindri jugak.. huhhuu] hmmm.. meh la kita hoga2... minum kopi kluang ke?? lama x pi sana.. jumpe gamai2 borak2.. release sket tensen tuh!

enonz said...

jommmm
mlm ni jomm?
gue pon tensen amat nihhhhhh

WaNz said...

jom... aku memang tensen tahap maksimum dah niih... jom aaa... jom...

Anonymous said...

bleh.. tp kena control mkn2 sket.. kang mkn punye mkn.. trus nak tdo. ini mlm gue keje huhuu.. so kul 10+ kena chow balik dahhh! kul 12 nak smpei senawang hoho

g_han said...

non... len kali ko jangan order nes dah kat sini... kang dapat sindrom tido... bukan sehari... tapi sampai 2-3 hari... ekekeke..