Lilypie Second Birthday tickers

Sunday, September 30, 2007

best nyer lah...

ntah naper dari minggu lepas aku teringin sangat nak minum Slurpee kat 7-Eleven tuh... naper tah... bukannya tak penah minum pun... tapi datang angin ngada-ngada ler nih.. nak2 plak bulan posa kan... time tengahari tuh macam2 rasa nak minum.. bila time buka, harapan!! takde lak nak singgah beli pun... hehehe... kena plak ngan aku yang dah seminggu kena virus demam nih.. datang malam jer, badan panas & hidung berair... ish.. ish... syian aku.... hehehehehe

kalu aku nekad nak g beli slurpee tu skang, aku rasa aku akan terus dengar bebelan dari mak ayah aku sebab demam2 pun nak minum benda sejuk... bebelan dari kengkawan aku yang akan cakap benda yang sama.... [takpe, tu tandanya dorang prihatin... hehehe] so selagi tak baik demam nih, aku tgk gambar jer lah.... huk! huk! huk! [errr... gambar sekadar hiasan....]

6 Buzz In !:

Anonymous said...

woowwwiieee... mcm best nih!! kan tp.. kalo aku bli sure x abis..

nih kena bli masa korang ader.. buka ngan karipap d.pandan pastu pi 7e peberet kita tuh... save bajet haha!! saper stujuuuuu???

WaNz said...

karipap desa pandan?? mmmm.... sedap ker? aku tak penah tau pun ada karpap famous kat desa pandan? hehhehehee

g_han said...

nenie.. karipap yg depan mcd tu ker??..

wan... ko ni mang betul2 ler ngidam slurpee 7e ni... aku ingat ko teringin nak slurpee ni malam berbuka tu jer... ropak2 nyer sampai ko dapat baru ko puas ati ek... ehehehe

WaNz said...

aku memang camtu.. kalu dah sebut memang kena dapatkan gak baru pas ati.. hehehe.. malam tu nak singgah tapi enon dah ngantuk.. hahaha... lagipun pas kul 12am machine tu tutup dah.. hahahaha

g_han said...

wan... saper yg ambik gambor kat sblh lagi tu???.. ariff ek??? ekekke

WaNz said...

takde maknanya.. gambar slurpee ni aku amik kat internet lerrr... ntah mat saleh mana tah tu...

takkan ler aku beli banyakk tuh... aku mesti beli satu jerk... n satu lagi mesti time malam.. tu gambar siang... hehehehe