Lilypie Second Birthday tickers

Sunday, September 30, 2007

lagi last minute plan!...

Aiiyaakkk!! ada lagi rupanya.... aku ingat hari Jumaat lepas nak buka kat umah jerk tapi dalam kul 1pm, Enon call bagitau G-han ajak buka kat umah dia ari tu... laaa..... walaupun last minute ajakan nih, tapi ok jer lah.... esok lusa jer lah aku buka kat umah... so yang jadi aku ngan Enon & of course, tuan umah - Ghan.... Nenie dah ada plan berbuka lain, tapi dia cuba join walaupun lewat...

petang tu, ingatkan nak pegi asing ler... yer lah, aku abis keja kul 5pm.. kang sebab tunggu aku, sumer lambat sampai... rupa nya bila aku call Enon, dia kat umah lagi... mmm... apa lagi, car pooling ler... tinggal keta kat umah Enon, berangkat ler kitaorang dua ke destinasi iaitu Shah Alam... gud luck to both of us sebab nak merentasi jalanraya petang Jumaat nih... naik keta Enon tapi al-kisahnyer, Enon dah terkena sindrom 'Sleeping Beauty' sebab gara2 minum nescafe panas kat Kluang Station semalam,mlm tadi dia takleh tido...dari tengahari tadi baru dia start ngantuk... mata tu cam nak tutup jerk, so aku ngan rela hati nyer offer diri tolong drive keta dia... memula dia tak tido sangat ler sebab aku duk borak jer.. tapi bila tgk dia nak borak ngan aku pun mata tutup.. aku diam ler.. kasi dia tido puas2.. biar sedar jer nanti dah sampai... [non...sori aku letak gambar, aku nak share betapa ngantuknya ko 2-3 hari nih!! *peace*]

kul 615pm kitaorang kt federal lagi.. baru nak masuk NPE.. kasi call G-Han.. bagitau ler kitaorang memang akan sampai lambat nih.. dia pun offer diri g beli juadah berbuka sorang diri kt pasar ramadhan tepi stadium tuh... sian lak.. mmg plan nak g sesama tapi tu lah.. lokasi jauh sangat... nak masuk NPE pun sedikit sangkut... dari situ, terus jer lah, potong kot Glenmarie... kitaorang sampai depan umah ghan kul 705pm... tuan umah still kat pasar ramadhan... tunggu jerlah... ngam2 orang azan, G-han pun sampai.. berbuka lambat skit ler tapi takper... no hal nyer lah.. kitaorang lak yg rasa bsalah sebab G-han kena g membeli sorang diri...

masuk umah, apa lagi.. makan ler.. minum... sedap nyer.. juadah lak sedap... alhamdulillah! puas ati sangat.. lagi pun berbuka kat umah kan, boleh ler nak makan slow ker, makan laju ker.. ikut kperluan... hehehehe... nak tgk lauk apa kitaorang bedal malam tuh, aku sekali lagi akan link kan ke blog g-han... sebab gmbr2 ada dalam kamera dia kan... pas makan...lepak tgk TV.. aku lak dah bjangkit ngantuk nih... camner? ngan demam selsema yg tak abik2 gak nih.. cuba tido tapi takleh.. last2 aku bangun jer lah.. aik? aku pusing sebelah, Enon yg lena.. ngantuk lagi ker dia nih?? ish.. ish.. tu baru satu malam tak tido... hehehehe... tgh aku ngan G-han duk borak2, Nenie sampai.. bawak dessert lagi.. mekasih Nenie... hehehe... aku taktau nak panggil apa dessert tuh, tapi aku tau ada aiskrim, brownies, hot fudge & almond nut... sedap!!

sambung borak2 & tgk tv... Enon bangun, borak lagi... dalam kul 1145pm gerak ler... Nenie stay lagi... mintak diri dulu la yer... aku nak kena amik keta kat ampang lagi... tu jer lah kisah kitaorang kat Shah Alam malam tuh... rasa cam nak wat lagi kot... hehehe... kalu lah umah Ghan ni dekat area KL jerk, aku rasa memang boleh sampai tahap Ghan muak ler tgk kitaorg jer kat umah dia nih.. hahaha... thanks yer Ghan atas layanan mesra!! hehehehe


Assalammualaikum!! erkkk... tuan umah tak sampai lagi ler...


G-han baru sampai umah ngan juadah berbuka kat tangan!! Thx yer...[shot dari tingkat 2 nih]

2 Buzz In !:

g_han said...

aku rasa masa ko snap gambor aku betul2 tengah azan maghrib kan...

WaNz said...

yup!! tgh bang baru masuk baris ketiga... hehehehe