Lilypie Second Birthday tickers

Tuesday, March 11, 2008

Kasi kemas aaa...

So, pilihanraya umum 12 dah setel, sapa yang menang pun dah tau although ada few states yang belum tabal MB lagi... ada la tu beberapa benda nak kena setel kat peringkat negeri memasing... semoga sumer berjalan ngan lancar ler, taknak la plak tetiba ada kuar berita gaduh sana sini... kang dah jadi negeri2 bergolak plak.. eee.. mintak jauh ler... aku berdoa sangat tak nak ada pergolakan antara kaum sebab banyak tempat dah dipegang oleh cha ya nun alif kan [ni kes sebab nak tolak BN nyer pasal ker erk sampai sanggup pilih roket? ahaks.. ahaks.. i donno ler..] ... Please jangan sampai melayu hilang hak kat negara sendiri dah ler... [mintak simpang.. puh.. puh..]
Yang mana dah berjanji bagai nak rak tuh, tunaikan janji2 anda... jangan wat2 lupa lak... sapa suruh berjanji macam2 kan... :-)

tutup kisah tuh, kita citer pasal kebersihan lak.. haha.. aku tau ada tempoh 14 hari SPR bagi kat sumer parti yang bertanding suh kemas balik & kutip segala macam banner, bendera, gambar, poster dan apa2 yang sewaktu ngannya lah... tapi skang progress mengemas tu agak lembabs lerr.. sakit dah mata aku tgk seluruh KL & Selangor ni penuh ngan bahan2 kempen nih... bila dorang nak panjat balik segala tiang2 untuk kasi turun segala macam khazanah kat atas tuh?? eeee.... semalam aku dah langgar satu banner yang dah tercabut sebelah kat gombak tuh.. yang dorang gantung kat flyover/jejantas tuh.. bila tercabut sebelah, tergantung ler banner tuh.. nak elak, kang langgar keta sebelah lak, rempuh jer lah.. nasib banner tu canvas jerk, kalu kayu memang aku saman jer parti yang berkaitan ngan banner tuh.. pedulik kan... dah abis nih, kemas ler cepat.. bayar balik ler kat orang yang sama naikkan sumer tuh... aku ingat kalu pucuk pimpinan negeri kata sapa dapat kemaskan sumer2 tu paling banyak dapat duit, aku gerenti pagi Ahad ari tuh dah licin dah sumer tempat... kan? Sweeping

So pesanan untuk pihak2 yang berkenaan, sila lah lakukan tugasan anda untuk kembalikan pemandangan seperti biasa.. taknak ler tunggu sampai hari ke-13 baru nak kemas sumer... tau ler korang tak kisah kalu tolak deposit tu tapi kasi bersih lah... eeeeeee..... tak suka tau....
.

0 Buzz In !: