Lilypie Second Birthday tickers

Friday, March 21, 2008

Budak2 skang...

aku ingat taknak citer kat sini, tapi nak citer gak ler.. sajer nak share kan... hehehe... aku rasa cam nak gelak, tapi at d same time macam nak marah pun yer... al-kisah nyer, tadi ada ler satu group bebudak kecik kat depan opis aku nih.. nampak ler dari tingkap opis nih... dalam 5-6 orang budak2 laki, ada ler sorang tu macam dah darjah 5 or 6 kot.. pastu yg lelain cam darjah 3 & 4... biasa ler bila dah duk berkumpul gelak, tu ok lagi... pastu ada ler 2 orang budak sekolah pompuan lalu, aku rasa memang sah2 lagi tua dari group tu ler... salah sorang dari budak laki tu duk siul2 nak attract 2 org yang lalu nih... yang sorang lagi lak duk lambai2 tangan sambil pegang satu plastik yang kalu sekali imbas nampak cam plastik aiskrim yang buat sendiri tuh... beria-ia nih duk tunjuk benda yg dia duk pegang kat bebudak pompuan 2 orang tuh...

masa tu aku pun dah turun bawah ler, nak amik barang dalam keta... pandang ler kat group tu.. skali aku tgk benda yg aku sangkakan plastik aiskrim tu rupa nyer 'plastik lain'.... nak aku cakap direct ker, nak kena tapis2 skit kat sini macam Lembaga Filem Malaysia wat? hehehehe... kang aku kena banned lak kang... hahahaha... alah, aku cakap jer lah.. dorang duk pegang & tayang2 kan c****m.... time tu aku memang rasa nak gelak, tapi sama banyak rasa cam apa bebudak ni wat? ish.. ish.. sama ada yang terpakai ker, yang baru ker aku taktau ler kan... tapi, apa kejadahnyer dorang duk main ngan 'getah' tuh? banyak lagi getah lain yg dorang boleh nak wat jadi mainan dorang.. main ler getah rambut ker, getah sekerap ker, tapk pun getah asli... hehehehe..... bila 2 budak pompuan tu wat tak dengar jerk, dorang baling lak 'getah' tu kat 2 budak tu... ish.. ish..ish... akai ada ka?? ni ler gamak nyer bila curious tak tentu pasal.... hehehe... ke salah beli kat kedai sebab ingat kan tu cokelat? hahahhaha... advance tul ler bebudak kecik skang nih.. ntah dah sunat ker belum tuh....
.

0 Buzz In !: