Lilypie Second Birthday tickers

Tuesday, March 25, 2008

Besday lagi...

Singer 3 "Happy Birthday to U, Happy Birthday to U, Happy Birthday to Danish, Happy Birthday to U..." Piano Man

Besday lagi?? hehehe.. nak wat camner, 2 orang sama date... so pecah2 ler celebrate tuh... sorang malam kelmarin, sorang lagi on d day... Semalam awal pagi aku dah gi kedai amik kek... nasib ler kedai tuh bukak kul 8am... awal kan? I like... hehehehehe... naper aku amik kek awal pagi?? naper tak amik tengahari ker, petang ker?... sebab nyer, yang nak celebrate tuh budak sekolah.. actually pre-schooler.... so nak celebrate ngan kengkawan dia ler masa break... tempah kek biasa jerk, tapi sebab dia suka sangat ngan dinosaurs [aku taktau apa yang dia syok sangat ngan binatang yg dah pupus nih...siap hafal sumer jenis spesies nih...], letak ler dino atas kek tuh.... dia selalu sebut nak kek dino.. tu dia... ur wish came true!! hehehe

Happy Birthday to You!!! Floating Heart

Ni ler birthday boy nyer - Danish.... 'anak' aku.. actually anak member baik aku [pasni aku tunggu anak ko lak Enon! hehehe]... Bukan ler anak2 member2 yang lain tu aku tak rapat tapi dia ni aku dah start jaga dia dari masa mama dia ngandung lagi kan, so memang close sangat ngan aku... kengkadang bawak dia kuar... memang ler tak jaga 24 jam tapi still kan... aku banyak wat practical ngan dia nih... ngan adik dia pun sama gak... Mom And Baby tukar diapers, basuh kalu dia wat #1 & #2 kat toilet [hehehe... bahasa kiasan skit, kang direct ada yg loya lak...], wat susu dia, suap makan dia.. macam2 ler, ala2 'god-mother' ler... kira cam aku masuk kelas jaga baby ler... hehehehe... semalam genap ler dia 5 tahun... ish ish... dah 5 tahun rupanyer aku tengok dia membesar... cepat nyer masa berlalu.. rasa cam baru jerk pegang dia kat spital... hehehe... dia kuar cepat2 dari perut mama dia betul-betul 2 jam sebelum aku nak g out station masa tuh.. kalu aku dah gerak, alamat nyer 10 hari pastu ler baru dapat jumpa... hehehe...

back to present... dah amik kek, aku terus gi school dia... tunggu member aku kat sana, ngan suami & anak bongsu dia... cam mini celebration ler... nak amik2 gambar bagai kan... heheheh.... nasib baik ler pre-school... kalu sekolah betul memang kena halau ngan pengetua dah... as usual, kalu dah besday memang ler kena ada, Birthday Surprise Party SUPRISE!! [lagi skali dalam masa 24-h ni..] terkejut jerk muka dia masa tgk kitaorang sampai... hahah... ok ler.. amik2 gambar, nyanyi2 skit, makan kek.. pastu belah ler.. dorang tu nak kena sambung belajar... dah bagi masuk pun kira cukup baik dah... dah setel sumer, mama & papa + Dania dia gi destinasi dorang, aku pun balik ler opis untuk teruskan keja... petang kang jumpa lagi ler.. nak spend time ngan dia sampai malam kang...

Ni bday cake untuk tahun ni... kek boleh makan, dino tu untuk hiasan jerk...


Danish - "Thanks yer adik Dania sebab bawak kek dinosaur kat abang Danish. Sayang adik!"
Dania - "Nanti bday adik, nak kek princess kaler pink tau!"


Gambar ngan bday boy wajib... mana boleh tak amik... hehehe
Err.. sama tak? [Sama kaler boleh kot.. hehe]


Ni ler julung2 kali nyer aku dapat amik sama ngan dua2 skali dalam satu frame.. adik dah nak masuk 3 tahun baru dapat amik!! ya rabbi!! kalu tak mesti gmbr aku ngan salah sorg jek...

.

0 Buzz In !: